Zobrazeno 3124x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 19.07.2007 | Počet zobrazení: 3124   Zobrazit téma 
Tak to zase ne,pár filců,zelenou pastu a několik hodin práce?To může řící pouze ten,kdo nikdy nic neleštil.Také záleží na tom,jak si kdo předtavuje leštění.Ono rozdíl mezi trochu lesklým povrchem,kde jsou viděl stopy po formě,různé škrábance,prohlubně a mezi motorem co je vyleštěn včetně srovnání povrchu je rozdíl třeba několika dní práce navíc.Motor se dá olešti malým hadrákem nebo i filcáčkem, přímo v motocyklu ale to nikdy nebude ono.Nejlepší je motor vyndat,nejlépe před GO rozebrat bloky,pokud budete leštit na velkém kotouči je lepší vytočit i svorníky válců a můžete začít.Začíná se nejdříve srovnávat povrch smirkovým plátnem od 120 hrubosti až do 320 hrubosti.Pomáháme si různými přípravky,třeba jekor s nalepenou vrstvou smirkového plátna alkaprenem abychom se dostali například mezi žebra hlavy.Chceme mít vyleštěna přece všechna a nejenom ty krajní,které jdou nejlépe.Dobře vyleštit motor znamená mít kotoučky různých průměru a tlouštěk.Na větší plochy se používají ponejprv tzv.lamelové smirkové kotouče a teprve když je vše bez škrábanců a srovnané nastupuje hadrový kotouč,který nejlépe okopíruje tvar leštěného předmětu a samozřejmě zelená pasta ale jsou i jiné podle hrubosti,třeba červená,bílá atd.Důležité je dávat pozor a brousit a leštit vše tzv. po vodě jinak když kotouč kopne vyrazí Vám blok motoru z ruky jako prd a může být vyděláno.Kompletní leštění motoru trvá asi 14 dní a výsledkem je opravdu VŠUDE vyleštěný motor do zrcadlového lesku.Někdo namítne,že to originál nebylo ale kdo má vyleštěno ví,jak se takový motor lehce udržuje a proti gustu.......Na zimu stačí nastříkat silikonový olej,po chvíli střít a motor vydrží lesklý mnoho let.