MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306982 příspěvků |7541 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 160 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexŽivot kolem veteránů | Odpověď 26.9.2020 14:00  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Veteránisty čekají změny?!
Čekají nás změny v provozování historických vozidel? Budeme s veterány jezdit na STK?

https://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&menu=5&pos=zmeny    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů   06.01.2020     Zobrazit téma  
Odpověď  No přesně to jsem čekal, pleealíš i ostatní diskuzní fora bez konkrétního odkazu!!    [HonzaBK]   11.05.2020
Odpověď  Najdi si to sám pane chytrý, na všech fórech.    [Jawar2]   07.05.2020
Odpověď  kdybys všechny fora neplevelil svým odkazem na článek a dal sem odkaz přímo na danou vyhlášku. Ale to nejde protože žádná nebyla vydána co vím já. A takto vznikají fámy. Někde nějaký redaktor něco napíše a jiní to roztroubí na všechny strany bez ověření.    [HonzaBK]   07.05.2020
Odpověď  Pro veteranisty a ostatní, lze očekávat další buzeraci : https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/technicka-kontrola-auto-stk-ministerstvo-dopravy-vyhlaska.A200325_183052_eko-doprava_mato    [Jawar2]   06.05.2020
Odpověď  Jasné jak facka a myslím, že velice povedené.Je to krok vpřed:-)    [jarek]   23.03.2020
Odpověď  Množí se dotazy, někdy i šíří panika, jaký by měla dopad případná úprava Zákona č. 56/2001 Sb. na provoz historických vozidel. Následující otázky byly shrnuty na základě dotazů a diskuzí veteránské veřejnosti a odpovědi zformulovány na základě oficiálních materiálů k návrhu úpravy Zákona č. 56/2001 Sb., konzultací, účasti na jednáních s poslanci Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR a vlastních zkušeností.
http://www.iveteran.cz/novinky/4283    [MB]   19.03.2020
Odpověď  Takže: Dva roky provozuju Péráka na Včkách. Prej je to jednoduché, vše OK a nic to vlastně není,.... Po absolvování martiria s prvotními testacemi a tak dva roky v pohodě. No včera jsem se domlouval na tom jak to prodloužit,...bylo mě sděleno tohle: 1 - dodáte sadu fotek (WTF!!....zase?....ach jo) a to cituji : fotku motorového prostoru, u motocyklu detail motoru DÁLE fotku VIN, nebo výrobních čísel
fotku předních sedadel a pohled do interiéru vozu, u motocyklu foto sedla
fotku tachometru s čitelným údajem ujetých km – u vozidel bez tachometru (např. Manet 90) foto místa, kde se tachometr montoval u jiné verze....No nic nafotím to umím,.....dále že teda bude ceník dle nového sazebníku (ne že bych věděl kolik,..ale to je OK,..) ..dále muím dodat scan původní testace (proooooč??) jeden soubor ve formátu PDF, obsahující všechny 4 stránky protokolu původní testace vozidla....a dále
scan PHV, nebo TP .....teď ani ale nevím, jestli budu muset s Pérákem jet do Brna na nějakou testaci,....nebo 2x? Našel jsem na webu věty typu - "Na klubovou testaci musí mít prodloužena i vozidla na veteránských SPZ a to před provedením krajské retestace!".....jestlo TOTO POVAŽUJETE ZA JEDNODUCHÉ,...namísto navrhované STK,..já tedy moc ne,...(nehledě na to, že sem princip Véček vůbec nepochopil)    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2020
Odpověď  Současné vedení z FKHV stojí za těmi největšími podvody (novostavby COBRA, MGV8, Pontiac atd.) a zavedením IS FKHV toto chtějí jen zamést pod stůl. IS FKHV stát NEPOŽADUJE, proto vidím jen tento důvod. Současný systém testování FKHV je nefunkční, protože nelze nebo jen s velkými obtížemi lze dodržet literu zákona - testují komise a praxe je taková, že např. předseda KTK-01 jen obouchává razítkem Žádosti a Průkazy HV (on také není víc schopen, než se "dobelhat" do své kanceláře). Vrcholem všeho je Petice VCC-ČR pro podporu stávajícího systému testování, kde signatářům ani nebyly sděleny chystané změny zákona a řada těchto signatářů to jen podepsala ze strachu a z důvodu, aby nepřišli o možnost testovat, protože FKHV prostřednictvím svého vedení tvrdě razí Gottwaldovské "Kdo nejde s námi, jde proti nám!"    [Marian Bau]   13.03.2020
Odpověď  Realita je však taková, že FKHV nařizovala a nařizuje kontrolu brzd na STK - toto lze dohledat v zápise ze školení předsedů a místopředsedů KTK v roce 2017 (nás následně takto školil předseda TK - pán Taubel). Tímto nařízením podle mě KTK pozbývá smysl, jelikož praktické ověření technického stavu de facto provede STK, i když ze zákona toto ověření HV musí provádět pouze KTK. Proč FKHV hned nezveřejnila tento poslanecký návrh změny zákona, který má již dávno k dispozici? Naštěstí se již tak právě stalo. Nerozumím však hoaxům opět ze strany FKHV. Nikdo přece neřeší zákon o pojišťovnictví, vojenská vozidla a my veteránisté chceme svobodně jezdit po komunikacích a nechceme být omezeni jen soutěžemi, jako to je u soutěžních vozidel, proto asi ty technické prohlídky v rozsahu vizuální kontroly mimo linku STK s možností u více vozidel toto provést u vlastníka a to do r.v. 1950 (lepší by bylo do r.v. 1972) co 5 let (lepší by bylo co 10 let) POZN.: Soutěžní vozidla (i historická) s omezením provozu po komunikacích jen na soutěžích i tak MUSÍ každý rok absolvovat STK. Těmito technickými prohlídkami se zajistí evidence HV v IS státu pro ověření platnosti technických kontrol a výhod s tímto spojených - vjezd do nízkoemisních zón a osvobození od silničních poplatků (IS FKHV stát nikdy nepropojí se svými IS, tedy IS FKHV je úplně k ničemu). Co se týče odstranění zbytečných mezičlánků mezi kluby a státní správou při posuzování historické původnosti, tak to je podle mě také v naprostém pořádku, protože posudky budou dělat kluby a ty by se měly přímo zodpovídat státu.    [Marian Bau]   13.03.2020
Odpověď  https://www.fkhv.cz/news/prezidium-fkhv-cr-zapis-z-jednani-prezidia-ze-dne-5-3-2019/    [A. Černý]   12.03.2020
Odpověď  Tak dle nejnovějších informací se už ví, odkud vítr fouká. Jistý pan Aleš Pařík, který byl zbaven funkce testačního komisaře z důvodu porušování pravidel, se snaží změnit systém testování historických vozidel. Prostě škůdci se nejdou všude, jen mě zaráží, že jeden člověk, i když za pomoci několika mála zastánců, kteří mají kdovíjaké úmysly, dokáží ve velice krátké době zničit to, co tu bez větších obtíží 15 let fungovalo.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.03.2020
Odpověď  Ruku na srdce. Těch bastlů s veteránskými značkami je i teď vidět na můj vkus docela dost a to to prochází jak čtu, dvěma testacemi. Nevím, jak je to možné a jak to páni komisaři poctivě a nestranně testují.    [Past]   12.03.2020
Odpověď  a jak na STK nebo na úřadu poznají že je to veterán? že to není bastl? Dvě kola by měly být zachovány, testace na původnost = klubová testace, a pak technický stav top je to o čem se teď složitě diskutuje. Obě projednávaná řešení mají své klady i zápory.    [HonzaBK]   12.03.2020
Odpověď  takže v reálu jestli to projde, tak to bude následovně. V daném termínu kdy vypíše nějaký klub testace se člověk účastní těchto testací a pak zajde na stk a hotové...beru vozidlo bez dokladů...Nevím na co to všechno je. To už se rovnou může dělat bez klubových testací. Tohle vše je totální nesmyl. Mnohem rozumnější by bylo, kdyby se veteránské značky daly udělat na úřadě . Mám veterána bez dokladů VIN není v registru, veterán je zrenovovaný, nebo v původním stavu schopný stk. Zajdu s tímto veteránem na evidenčku a stk a na základě toho to by mi na úřadě vydaly nový veteránský doklady...Nebylo by to všechno jednoduší a krásnější???Čert už aby je vzal celou tu bandu co nám vládne.    [jarek]   11.03.2020
Odpověď  jarek: V klubu být nemusíte, pokud vozidlo splňuje podmínky na veteránskou testaci, tak ji klubová i krajská komise udělá. Akorát pro nečleny to bývá dražší.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2020
Odpověď  Mě se to zdá celkem v poho.Jen bych se chtěl zeptat co když nebudu v žádném klubu a budu chtít zelené značky?    [jarek]   11.03.2020
Odpověď  Tak proč se tedy komisaři brání tolik těmto změnám, když z toho nic nemají. Vždyť nejdůležitější je přece se co nejjednodušeji dostat k veteránským dokladům pro vozidla, která plní statut historického vozidla. Nebo mi něco uniká?    [Pavel]   01.02.2020
Odpověď  Nevím o tom, že by z toho měli komisaři nějakou živnost. Testování je pro komisaře nevýdělečná činnost ze zákona.    [vojta]   01.02.2020
Odpověď  Taky mě to tak přijde. A jen těm komisařům asi ubyde. Proto je tak nějak i humbuk,... Nebo?    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2020
Odpověď  Pro člověka, který potřebuje veteránský značky to bude jednodušší. Teď musel udělat klubovou testaci a pak shánět lidi z různých klubů kteří "mu podepíši" krajskou testaci. Teď si udělá pouze klubovou a pak půjde na STK a pak už jen přihlásit. Nebude závislej na krajské testaci, která se schází občas.    [HonzaBK]   30.01.2020
Odpověď  A mohu se zeptat, co se pro člověka, který potřebuje dostat veteránské značky zhorší tímto novým opatřením? Testace na 5 let místo dvou je přece plus, stejně jako to že papíry by byli prepsatelne i na jiné majitele a zrovna tak že by šly zařídit na jakémkoliv odboru dopravy....

Co je na tom špatného? Samozřejmě ještě nevíme o kolik se to prodraží, ale mě to zase taková katastrofa nepřijde.    [Pavel]   24.01.2020
Odpověď  Viz článek v Motorjournalu - STK by měly být snad na 4 roky...snahouj je zajistit změnu ohledně "veteránských TP" tak, aby šly přepsat jako normální TP,..což relativně u obou zlepší stav. No jen teda asi se (mimo platby u klubové testace) přesune většina (administrace, STK, přepis, nějaké eko?) poplatků státu,...
Nevím,...
Nemám moc rád zjednodušení,...moc nefungují pak v reálu.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2020
Odpověď  Těžko říci, jak se to vyvine. Ale nejspíš, s bojem proti změně klimatu a s protlačováním elektromobilů, ne že bych to vítal, asi k nějakým zhoršením podmínek dojde. Buď nás k tomu dotlačí EU nebo se to vyvrbí jinak.    [PS]   06.01.2020


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006