MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307031 příspěvků |7543 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 170 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexŽivot kolem veteránů | Odpověď 30.9.2020 16:23  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma jaký plech
rád by jsem se zeptal na názor, který z těchto (či jiných prodávaných stejnou firmou) plechů, je nejvhodnější k tvorbě karoseií http://www.ferona.cz/cze/ katalog/detail.php?id=229 14 ...nejraději používám plech, který má minimální tvarovou paměť a je krásně tvarovatelný vyklepáváním, "měkký". Ovšem zdroj došel, a nevím, co to bylo za typ. Svařuji v atmosféře CO. Díky za radu    [berni]    09.12.2011     Zobrazit téma  
Odpověď  Používám 11321.21 což je v nové normě DC 01. Používám 1mm, protože se tvaruje lépe než plech 0,8mm. Vlákna mají kam zalést a srovnat se. U plechu 0,8mm dojdete k bodu kdy už není ten plech kam nacpat a tvoří se vlna. Stále mluvím o tvarování, že ten plech je zpracováván tak, že je stále měkký. Žádné, že vezmeš kladivo a stylem "já ti dám", ne, ohýbáš a posíláš ho tam kam chce on a teprve potom zkracuješ vlákna a protahuješ kontury. Poslední poznámka pokud uděláte oblouk, nejde vrátit. Tak opatně s oblinami opatrně se přibližujte k požadovanému rozměru. Předvídejte, kam to vyroste.
Měl bych zájem o ten plech z automobilky. zak-mail@volny.cz    [Jaroslav]   22.10.2019
Odpověď  Zdravím. Můžeme si tady radit, ale proč se nezaptat karosářů, které plech živí a mají bohaté zkušenosti. Kdo jiný by měl poradit? Myslím, že v Tobě nebudou hledat konkurenci a prozradí jaký plech používají. Před lety mě dělali chladič páni Stauchvé v Líšnici. Moc seriozní a příjemní lidé. A dělají moc krásnou karosářskou práci. Určitě Ti poradí. http://www.stauch.cz/gale rie_chladice_I.php?lang=c z    [mirapt]   19.01.2012
Odpověď  Plech by měl být hlavně ve stavu žíhaném na měkko, což určuje doplňková číslice 3. Např. 11 321.3 (11 301,11 311,11 331...) V těchto malých tloušťkách se většinou dodává ve svitcích.Zkuste najít prodejce,kde tento druh mají a potřebnou délku vám ustřihnou.
Běžné dostupné tabulové plechy do tl. 3mm jsou tvářením za studena zpevněné a nejsou ideální ke složitému tvarování.    [Tomáš S.]   19.01.2012
Odpověď  Pokud vím, tak 11373 je naprosto běžný materiál.    [Honza l]   19.01.2012
Odpověď  vracím se po nějaké době k tématu hlobokotaženého plechu...poptal jsme se v Brně ve Feroně a zde mě byl nabídnut plech 11373, tedy dle specifikace odlišný od 11300 či 11305 , které mě byly doporučeny...tahat se s ním domů a pak zjistit, že není tolik tvárný se mě moc nechce, má někdo reference, zda je použitelný...(svařovatelný by měl být, toho se nebojím, na omak, co jsem zkoušel přímo ve skladu na rohu plotny, se mi materiál zdál také dobrý, nepružil...)    [berni]   19.01.2012
Odpověď  Berni my taky používáme 0,8, když tak ěm napiš, a já se zeptám odkud ho máme. Meila na mě myslím máš. (Blansko)    [HonzaBK]   15.12.2011
Odpověď  děkuji za rady, tedy ocel s označením 11300? Bohužel, k MB mám docela daleko, neví, nezná někdo nějaké prodejce v Brně či okolí, co prodají kusově a ne po celých vagonech??    [berni]   14.12.2011
Odpověď  http://www.valcovna-nh.cz /hlubokotazne_a_konstrukc ni_oceli.php    [host]   14.12.2011
Odpověď  Jak psáno níže- je potřeba hledat tzv. hlubokotažný plech z ocelí třídy 11, viz např.: http://www.valcovna-nh.cz /hlubokotazne_a_konstrukc ni_oceli.php.
Podle zkušenosti mých rukou je 1 mm příliš velká tloušťka, běžně se (dříve) používal na karosářské díly plech tl. 0,8 mm. V současnosti i méně, ale to už je většinou "papír". Já osobně bych sáhnul po 11 305 v 0,8 mm tloušťce. Ty dvě desetiny jsou sakra znát. Dělal jsem a dělám z něho vše na plechařinu. Je pravda, že jsem tzv. stará škola a svařuju vše autogenem; s CO2 nevím, jak by si rozuměl (aby se nepropaloval).    [host]   14.12.2011
Odpověď  Kdyby jste byl z okolí Mladé Boleslavi tak můžu zajistit hlubotažný plech z automobilky. Různé síly a rozměry.    [Pavel]   14.12.2011
Odpověď  opravdu tu není nikdo, kdo se vyzná v označení plechů?? Ono je docela nanic, přijít do kanclu, říct že by jsem si potřeboval prvně plechy ohmatat a pak že zadám objednávku:c))    [berni]   13.12.2011


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006