MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303646 příspěvků |7373 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 74 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostatní 19.1.2020 02:16  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Jarmark - aneb napiš co sháníš a co můžeš nabídnout.   24.06.2010 / 714
    Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé ....   18.07.2009 / 374
    Jawetta dotaz na pamětníky znalce.   26.03.2009 / 235
    Tak další už se klube..   25.04.2011 / 211
    Zohnal som torzo vývozovej S22-ky. Ale má český štítok . Nemá niekto n....   09.10.2007 / 184
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2996      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 3 / 289      Příspěvků Příspěvků: 30114
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Vložka výfuku stadion


 Zdravím všetkých, stretli ste sa alebo už montovali vložku výfuku čo sa dá dostať v obchodoch? Ak áno, ako ste ju dávali do valca? Ja som zatiaľ skúšal nahriať valec a studenú vložku tam dostať ale nejde to tam, a zase nechcem to tam nabiť alebo musím? Je potrebné znej kúsok stiahnuť z materiálu?    [J@nči]   08.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já jsem zkosil hranu a opatrně přes dubový špalík natloukl kladivem.    [Karel]   08.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion S1/S11 - zkrutné gumy do přední vidlice


 Zdravím čtenáře ve spolek,
úvodem musím napsat, že se Stadiony nemám vůbec žádné zkušenosti a dokonce je toto asi můj první příspěvek zde na fóru.
Naskytla se mě velkou shodou okolností možnost jeden Stadion koupit. Po prostudování základních informací musím přiznat, že mě tyto stroje velmi nadchly. Doposud jsem se o Stadiony či Jawetty extra nezajímal, protože jak čas plynul, postupně vystoupala jejich cena k hranicím nekompletních torz Jawiček 361 apod.

Prosím o radu:
Stadion ještě nemám doma, byl jsem na obhlídce a zaujalo mě doposud neviděné odpružení přední vidlice. Dva večery jsem to na internetu studoval, po přečtení nespočtu článků
o takzvané "vidlici smrXi" (se to bojím napsat) nebo praskání horních rychle-ochladnutých svráů jsem dostal z této vidlice trochu obavy...

1. Stadiona bych chtěl nahrubo poopravit, zprovoznit a odzkoušet. V této fázi bych ale raději měl ty super pružné gumy nové.
2. Pokud se do budoucna rozhodnu na něm provádět vyjížďky, určitě výhledově seženu vidlici S11 s péry a tu starší samozřejmě uschovám. Četl jsem zde také i nějaké články od lidí, kteří lpěli na ponechání původní vidlice - ne, raději bych ji vyměnil.

Kde mám ty gumy do vidlice objednat ?
V nějakém článku tady na fóru jsem se dočetl že si to někdo snad nechal i vyrábět...

Děkuju za rady,
dS    [dSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím, vidlice na S 1 se silentbloky praskala pouze v krku pod kostrou, takže uletělo celé kolo s blatníkem, já jsem jich měl dost a vždy jsem je vyztužil kouskem silnostěný trubky nalisovaný zespodu, neni boha aby praskla.    [Jirka]   07.01.2020
Odpověď  Nové vidlice se už bát nemusíš,problém byl jen v těch starých.    [goro]   01.10.2018
Odpověď  Dekuju vsem za odpovedi, k te posledni - cetl jsem clanek i o tom, ze nekde neco praskalo, ale pochopil jsem to tak, ze praskaly prave ony prvni vidlice - bud v gumach nebo ve svarech POD krkem... Co teda praskalo ? Doufam ze ne ten uvadeny krk rizeni na ramu, pak by me novejsi vidlice z S11/S22 moc nepomohla...    [Ds]   30.09.2018
Odpověď  Ale tam nebyl problém ze silnentblokama ale s tím, že to praskalo v trubce- krku řízení.    [Baf]   27.09.2018
Odpověď  Ve Firme silentbloky.cz udelaji repas.
Stalo to 800Kc bez DPH za kus.
V tomhle foru jsou i fotky po renovaci.
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=120&idtop=231953

Riddle    [Riddle] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2018
Odpověď  Ono taky záleží kde s tím chceš jezdit a určitě taky tvoje váha. Ale za mě na ježdění dát novější a tu starou ponechat v šuplíku.    [goro]   26.09.2018
Odpověď  Mám stadiona který měl vidlici ze silentblokama a než se dostal ke mě tak na něm rajtovali děcka po polňačkách a nikdo se neožebračil. http://www.silentbloky.cz/galerie/silentbloky-renovace-veterany/    [Marek]   26.09.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion motor


 Dobrý den, jaký dle vašeho názoru, má být kryt zapalování? Hliníkový plechový tenký, nebo hlinikový silný? Děkuji za rady.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Silný. Neřídí se to podle odtoku karburátoru, ale podle karteru. Karter pro slabý kryt je uzpůsoben pro rozpěrku šroubu, který drží kryt.    [Joska]   31.12.2019
Odpověď  Odtokový otvor je pod motor, takže ten silný kryt.    [Karel]   30.12.2019
Odpověď  Ten silný    [lobyk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Zobrazit dokumentOdpověď  Foto 2
Karburátor je vajíčko.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdarec chlapi.Na krytu řetězu mi chybí ten vnitřní plech a potřeboval bych ten zozměr(viz foto).Můžete to někdo změřit? Díky Marek.    [MAREK]   16.08.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  e-mail pod jménem + nějaké fotky    [MeelaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  to bude ono.Číslo je skutečně v tom tvaru a jsou i viditelné zbytky nápisu na rámu.Teď už jen sehnat tu vidli a řídítka s jednou dírou. :-( Díky moc meelo.( p.s. máš na sebe nějaký kontakt pro poslání fotek ?)    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2019
Odpověď  vlastně ještě třetí vysvětlení, mohly být 2 řady výrobních čísel...    [meela]   10.12.2019
Odpověď  A má to číslo S57 007xx? To se asi klidně můžeš řídit tím z motomagazínu, případně je tam ještě jeden, který je také starší (vč 329) a také má "novější" hlavu rámu.

https://www.motomagazin.cz/index.php?action=stadion&menu=16&pos=stadiongalerie

Pokud jde o ty rámy, tak je tam pár neznámých, nedávno jsem se v tom trochu hrabal a po internetu jsem našel fotky cca 3 kusů s velmi nízkým číslem, ale zároveň s "novější" hlavou rámu, vyšší čísla už zase mívají úzký krk... ty jdou vysledovat až do čísla cca 7000 (a ještě tam budou další odchylky v uchycení nádrže...). Možnosti které by to vysvětlily jsou dvě, rámy s úzkou hlavou praskaly a měnily se stejně jako vidlice nebo byla ta úzká hlava pouze výrobní zjednodušení, které se po problémech zase stáhlo...    [meela]   10.12.2019
Odpověď  Má výr.č lehce nad 700    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2019
Odpověď  myslím že tyhle tmavě modré byly spíše staršího data výroby, takže to bude spíš podle výrobního čísla, Skoro určitě tam bude patřit starý kryt řetězu a přední vidlice nejstaršího provedení (stejná jako na motomagazínu). Mám číslo kolem 10 tisíc, bohužel byl docela očesaný takže jedinou jistou věc co můžu nafotit je přední vidlice, zbytek už je doplněný    [meela]   09.12.2019
Odpověď  Potřebuju vidět,jak má vypadat,ať nesháním něco,co tam nepatří.Třeba jakou vidlici nebo kryt řetězu.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2019
Odpověď  a co přesně potřebuješ nafotit?    [meela]   08.12.2019
Odpověď  Tyhle jsem tak našel,ale potřebuju se širokým krkem.    [basista]   08.12.2019
Odpověď  tohle jsou fotky z motomagazin.cz    [meela]   08.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zodpovězené téma  

Pájení hliníku


 Má někdo zkušenosti s toto metodou ???

https://www.youtube.com/watch?v=k21JDVdGalY    [Karel]   01.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za info asi to vyzkouším, chtěl jsem zkusit obalovanou elektrodu, ale svary nevypadají moc dobře. Potřebuji jenom opravit prasklinu v karteru jak je uložené to bronzové futro. Zatím to drží, ale prosakuje tam trochu olej.    [Karel]   09.12.2019
Odpověď  Vypada to dobře,a i docela drží.    [Goro]   08.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě obrázek    [Karel]   01.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Barva na S22


 Prošel jsem si starší témata a nikdo přesně neřekl jakou barvu použít na blatníky a nádrž na S22tku. Někdo uvádí 7032 někdo 7035. Nechal jsem si tu RAL 7032 stříknout na plech a přijde mi, že to co jsou vidět jiné mopedy je úplně jiná barva. Našel jsem i perlová bílá 1013 což je taková velmi světlá. Má někdo zkušenost, že si podle původní nechal namíchat nový odstín? Já nemám s čím srovnávat.
Díky.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já jsem použil 7035 je asi nejblíž původnímu odstínu, ale je trochu světlejší. Zejtra můžu nafotit pro porovnání s dílem v origo laku.    [Ruda]   05.12.2019
Odpověď  Zkusenost nemám,ale je to ta nejlepší varianta. RAL nikdy nebude stejný.    [Goro]   04.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion


 Ahoj, tak jsem si pořídil torzo Stadiona a chtěl bych se zeptat kde najdu číslo rámu. Díky    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 95 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  😁    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky. Je to svařované metodou Mig drát Alsi5    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019
Odpověď  Nádhera, vůbec není poznat, že tam něco chybělo. Jakou metodu používáš na svařování ?    [Ruda]   03.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Trošku jsem ho poopravil    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2019
Odpověď  Ta poslední S11 jsem si právě myslel, ale zaskočilo mě to číslo 196xxx, ale nikdo pořádně neví jak se to číslovalo.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019
Odpověď  Může bejt do posledních S11 (rám bez uší), nebo do prvních S22. Myslím, že se vyráběly současně.    [Ruda]   20.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dostal se ke mě tento motor. Má prostor pro vajíčko s přepadem pod motor né k zapalování, silentbloky má válcové,usuzuju že by to mělo být z S11, ale zase má dost velké číslo 196xxx což mate. Věděl by někdo jestli je do S11 nebo prvních S22 kde bylo ještě vajíčko. Díky    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019
Odpověď  Jawettu mám, motor je tam kompletní v té hromadě udělám go a dám do poličky.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2019
Odpověď  Bude Jawetta ?    [Karel]   31.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dnešní nákup, taková všehochuť.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 95 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (95) 
Zodpovězené téma  

Víčko šoupátka jawetta


 Zdravím a chci se zeptat, zda je víčko šoupátka a samotné šoupátko stejné, jako na S11 ? Ty se v e-shopech objevují, zatímco na jawettu nemohu sehnat. Díky. Případně pokud by někdo měl navíc.    [MV]   22.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je,jen u soupete je treba nekdy zaslepit drazku.    [Goro]   02.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Drobné svaření.


 Hledám někoho s okolí Prahy,Středních Čech kdo svařuje drobné věci na rámu,nosič a dává to to do původního stavu.Děkuji všem za typ.    [Jirka]   05.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano Jirko, už asi rok. Nyní je to: 728 704 021    [Vilda]   17.11.2019
Odpověď  Vildo vy máte už jiné telefonní číslo?    [Jirka]   05.11.2019
Odpověď  Ahoj Jirko, pokud máš zájem, svařím Ti co je třeba. Umím ocel i hliník. Jsem z Prahy. Kdyžtak zavolej a probereme to. Tel.: 732 171 760.    [Vilda]   05.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Číslo motoru Jawetta.


 Mám ještě dotaz na čísla motorů na Jawettu.Většinou jsou čísla motorů ve tvaru 551 xxx xxx. Mám dva motory,které mají před prvním trojčíslím 551 buď dvojku nebo trojku - takto : 2 551 xxx xxx nebo 3 551 xxx xxx. Které motory se takto označovaly ?
Díky za radu.    [Mirin]   15.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Číslo začínající 3 nejspíš ke sportkám, případně ho mám i na standardce s vyšším výkonem (1,8k), takže by to mohlo souviset i s tím    [Meela]   15.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Zajímavé číslo motoru Stadionu S 22.


 Dávám do fóra dotaz .Mám v kolekci vývozní typ S22 v kombinaci světle modrá - béžová s nízkými řídítky.Zajímavé je číslo motoru,který je evidentně původní - číslo sedí s vyraženým číslem pod sedlem.Při pohledu zepředu na motor je na pravém karteru jako obvykle číslo 0002xx,v levé části karteru je čtyřčíslí 1582 a POD NÍM vyraženo TU - M - 10.Poradí někdo,co tato kombinace čísel znamená ?    [Mirin]   11.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dík za radu !    [Mirin]   14.11.2019
Odpověď  Jedná se o motor v provedení o výkonu 0,8k, vývoz do Dánska. Byl u toho i válec s menším sacím otvorem.
Více kniha S22, S23 od Petra Hošťálka, strana 129.    [pavlicek]   13.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Vin babetta 207/500


 Čau potřeboval bych radu.zdědil sem babettu štítek má.akorat nevim jak správně složit vin.děkuji za radu    [Jakub]   31.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jako VIN se uvádí číslo rámu, nic víc.    [Ruda]   31.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jak řešit vibrace na s11 zdá se mi že moped který mi v jede 5o km/h od nějaký 35km/h víš vibruje. Je to nepříjemné hlavně od sedla. Má někdo podobné zkušenosti? Je to špatně vyváženou klikou či špatnými silentbloky? Poraďte. Děkuji    [Paloun]   22.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  V záběru se motor vždy má snahu vychýlit tahem řetězu do strany. Tah přemůže vadný silentblok a někde se to dotkne kov na kov. To by mohlo být.
Jinak ta trubička v silentbloku vždy musí o něco přečnívající na obou stranách. Někdy jsou konce rozpláclé, nebo dira v držácích naopak od trubičky vymletá. Tím po stažení šroubů se jeho funkce prakticky vyruší...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Silentbloky skouknu. Jinak motor po GO klika pouze kontrola bez vůle před tím žádný problém nýty a setrvak taky v pohodě spojkový koš teď nemám jak omrknout... ☺ Jinak mě ještě napadá že při chodu motoru na neutrál a vytočení otáček žádné vibrace nejsou...    [Paloun]   22.10.2019
Odpověď  Vadné silentbloky mohou způsobit přenos vibrací od motoru do rámu. Pozor na to, aby se plechových držáků v rámu nedotýkaly boky ok pro silentbloky na karteru. Nesmí to místo prostě být bočně kov na kov. Často se stává, že trubička uvnitř i zdánlivě dobrého silentbloku je uvolněná a posouvá se. Potom může dojít k tomu, co píšu na začátku. Zvlášť často je to vidět u hlavy válce, kde se její oko doslova bokem zarývá do navařenécho plechu na rámu. Silentbloky jsou zvlášť namáhané při necitlivém našlapování - dupání na šlapky, a motor se ve vadných silentblocích snadno posune. Nebo v některém silentbloku ta guma chybí úplně... Pokud nebude závada tam, pochopitelně by chtělo se podívat i na vyvážení rotujících dílů motoru. Klika se sama od sebe jen tak nerozváží, spíš při jejím vyběhání vynikne podezřelé klepání, ev. se protočí na ojničním čepu - to je spíš teoretická úvaha... Co setrvačník, "nešmajdá", není uvolněný na nýtech? Spojka na klice, rotuje souměrně a nehází?    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

zlomený valcový štift babetta 210


 Pozdravujem, zlomil sa mi štift na bloku tak že ho nemôžem ani sadou na vykrútenie zlomených šraoubov vytiahnuť. Napadá mi len prevŕtať nejakou 6kou vrtákom, zaliať tekutým kovom a znovu vyvŕtať a urobiť nový závit. Myslíte že by sa to mohlo tak urobiť, poprípade máte nejaké návrhy? Budem vďačný za každú odpoveď.    [J@nči]   21.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  http://www.k1400.cz/clanky/radime/odleptani/zalomeneho_sroubu.php    [.]   22.10.2019
Odpověď  Ďakujem za radu, vyskúšam to Vaším spôsobom.    [J@nči]   22.10.2019
Odpověď  Tekutý kov to podľa mňa neudrží. Ja by som to miesto nahrial plameňom, stačí propán butánovým horákom, hliníková zliatina sa tepelne roztiahne čím čiastočne uvoľní zalomenú skrutku a začal by som ju opatrne presne v strede navrtávať /jamkár/ ľavotočivým vrtákom priemeru 3, 4 a potom aj 5mm. Mám s týmto postupom veľmi dobré skúsenosti. Vrták sa v navrtávanej zalomenej skrutke kusne a vytočí ju smerom do ľava von.    [Roman]   21.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Stadion s11 - nestartuje


 Dobrý den,

opravuji stadiona, ale narazil jsem na problém, se kterým si nevím rady, a nenašel jse mna něj odpověď ani na jiných forech, a tak prosím někoho více zasvěceného do tohoto stroje o radu. Problém je ten, že mi nechce nasát směs z karburátoru do válce. Měnil jsem těsnění u karburátoru, pod hlavou, i pod válcem, i gufero na klice u magneta. Měnil jsem píst i pístní kroužky, komprese je tam slušná. Nová svíčka, jiskru hází pěknou, odtrh i předstih seštelovaný. Celý karburátor jsem vyčistil včetně trysky, plovák je ok. Když stříknu trocha směsi pod svíčku, tak blafne. Nevěděl by někdo, kde může být zrada? Mohl by na to mít vliv špatně otočený píst? Mám ho šipkou směrem proti směru pohybu, ne k výfuku jak se všude píše, ale četl jsem, že u tyto stroje mají obrácený chod motoru a šipka na pístu má směřovat, tak jak ji mám já, ale nevím. Děkuji všech za rady i napády v čem by to mohlo být.    [Forseti]   03.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak po dlouhé době jsem se konečně ke stroji dostal. Nakonec pomohla výměna vrchní části vajíčka a gufera pod spojkovým košem. V čem byl ale problém u toho karburátoru, na to jsem nepřišel. Ale už jezdí jak drak, jen nedrží volnoběh, ale to už je detail :) Všem děkuji za rady.    [Forseti]   19.10.2019
Odpověď  Před startem povol trysku,cca 1 až 2 otáčky,zkus nastartovat a pokud chytne tak si šroubovakem trysku postupně přitáhni,nebo znova povoluj,dokud se motor nerozjede jak má,pak napiš.    [kolega]   11.03.2019
Odpověď  Ještě mě napadlo. Není prizdvizene šoupátko lankem?    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019
Odpověď  Díky za vysvětlení ohledně toho pístu. Jak se říká, chybama se člověk učí, píst jsem měnil prvně, tak mi to nedocvaklo. Výfuk jsem čistil, takže tam by snad problém být neměl. U karburátoru je vše v pořádku, benzín to pustí, kanál pro přívod je čistý, ale prostě z tama nenasaje. Tak jedině, že by to někde sálo ten falešňák nebo už vážně nevím. Každopádně děkuji všem, kdo napsali, za rady. Když se to podaří rozjet, tak dám vědět, kde byl ten pes zakopanej.    [Forseti]   05.03.2019
Odpověď  Tipnul bych si na špatně průchodný výfuk. V mém případě podobné problémy až do doby, kdy jsem vyčistil výfuk.Miloš    [Miloš Pokorný]   04.03.2019
Odpověď  Co to je za hovadinu,s tou šipkou! Ten píst hned otočte, jinak zničíte kroužek, píst i válec! Nicméně na neochotu startovat to nemá vliv. Jsou pouze dvě možné příčiny. Palivo - neprůchodná cesta, neteče do karburátoru, nebo falešný vzduch. Zázraky se obvykle nedějí.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.03.2019
Odpověď  Já jsem zase někde slyšel, že ta šipka má být směrem k výfuku, je to z důvodu polohy zámků pro pístní kroužky, aby se pístní kroužek nesekl ve výfukovém, nebo sacím kanálu. Pak by to bylo na výbrus, nebo rovnou na výměnu válce, možná by se ohnula i ojnice.

S tím palivem záleží na typu karburátoru, jestli máš klasické vajíčko, tak si zkontroluj polohu jehly šoupátka a průchodnost všech kanálků, taky jestli plovák otevírá přívod benzínu. Jestli tam máš karburátor z pionýra a nemáš tam tlumič sání, tak je problém zde.    [Karel]   03.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 19.1.2019)
Nezodpovězené téma 

Stadion S11 vs S22


 Zdravím,
Nevím někdo do jakého roku se dávala na Stadion S11 ta starší převodovka myslím kratší drážkování na hřídeli, hřídelka s dvěma kolama oproti té s těma třemi. Mám Stadion S11 rok výroby 59, ale někdo z toho vzal převodku a já nevím jakou tam mám dát.
Děkuji    [gege252] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

babetta 210 - dymí


 Zdar, viete mi prosím poradiť, zložil som motor, nastavil predzápal, vyčistil karburátor atď atď.... chytí skoro na polotáčky pedáľov. Na sytiči ide voľnobeh dobre a ani tak nedymí ale po pridaní plynu to zdochne, nakopnem to bez sytiča drží ako tak otáčky ale nevydrží bežať ani 20 sekúnd. pozrel som sa na sviečku, čierna, a na začiatku, kde je podložka má sebe biely zvláštny povlak, tak isto to ide aj z tlmiča výfuku ale tam je to už hnedé a kvapká to ako ide motor, popri tom mám zmes nastavenú na 1,5 otáčky.mám pocit ako keby to žralo olej z prevodovky ale prečo by mal, však som dával nové tesnenie. Mal niekto s týmto už skúsenosti, že čo by to mohlo byť? Ďakujem.    [Ján]   17.11.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Tribeta-babeta.


 Dobry deň,je tu na forume niekto kdo vlastni Tribetu,ktorú chcem zrenovovať,potrebujem sa poradiť a výmena skúsenosti.
Dakujem.    [nortones2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006