MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306963 příspěvků |7538 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 178 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTechnické starožitnosti | Diskusní téma 23.9.2020 20:42  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Zapalování elektrocentrálay vermachtu GG400


 Dokázal by mi někdo poradit ohledně tohoto zapalování? Jedná se o magneto z elektrocentrály wermachtu GG400. Vůbec nechce dávat jiskru, mám podezření na kondik nebo civku. Dá se třeba zkusit zapojit na přímo bez kondenzátoru? Nebo pripadne jak promerit tu cívku? Díky všem za pomoc    [1546@seznam.cz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2019     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám obavy, že se, pane, bohužel mýlíte. Můj nick byl založen a registrován zde již v roce 2009. Pochybuji, že Vy zde trollujete již tak dlouho...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.10.2019
Odpověď  Mýliš se, ty si zvol jinou než ta moje.    [host]   04.10.2019
Odpověď  Vážený uživateli "host". Prosím, když už kladete naprosto irelevantní dotaz, zvolte si jinou přezdívku, než je ta moje registrovaná. Děkuji a přeji hezký večer.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.10.2019
Odpověď  Co to je vermacht nebo ten wermacht?    [host]   03.10.2019
Odpověď  https://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/previjeni-civek-41002.html    [A. Černý]   03.10.2019
Odpověď  Nebo ještě rotor, je dostatečně magnetizován? Musí v polohách magnetického odtrhu při protáčení rukou citelně "přeskakovat". Byl rotor trvale v té magnetce, neboo se válel léta někde vedle? Pokud vedle, bude pravděpodobně magnetizace slabá (dá se obnovit).
Do prstu aspoň kope, když nehází jiskru? Jsou správně ukostřené, či naopak odizolované všechny spoje a vývody okolo kladívek?
Pokud po výměně kondenzátoru nebude aspoň kopat do prstů, je velmi pravděpodobně chyba právě v tom, že něco někde probíjí na kostru (okolo kladívek). Pokud kopne do ruky, ale pořádnou jiskru s dobrým kondenzátorem nedá a magnetický odtrh je znát, pak je téměř jistě na vině zapalovací vinutí cívky. Já osobně bych na něj sázel.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.10.2019
Odpověď  někde se dají najít návody jak změřit cívku. Zkus připojit externí cívku a zkus připojit externí kondík.    [HonzaBK]   03.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto vnitřku.    [1546@seznam.cz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2019
 Přidat odpověď   (8) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006