MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303761 příspěvků |7378 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 98 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 25.1.2020 09:17  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Ahoj!Zajimalo by mne,jestli je pravda,ze prvni kyvacky 353 a 354 mely dvoupakove motory,pulbubny a jestli ty pulbubny byly stejne jako na peraku?Diky moc!    [VojtechRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Aha.. no, tak to sečti, kolik bys za nej chtel? Ty kartery s cislem 030 tis jsou uz moc.. jak ze vseho vyplívá, potrebuju kartery s cislem do 12 tis. Diky    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2019
Odpověď  Ale koukal jsem se dolu do diskuze, ty sám máš starší z nižším číslem, tedy se ti tyhle určitě nehodí. Nevadí, mám je doma, chleba to nežere.    [Past]   19.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale měl bych tady volný kartery 354-030870, kdybys měl zájem.    [Past]   19.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Což o to. Jenže je to průser. I kdybych ho prodat chtěl. Já už jsem dávno z těch karterů postavil motor. A jelikož je tam samozřejmě opravená klika, výbrus, ložiska, zrekonstruovaný zapalování, tedy jsem do toho nacpal takovejch peněz, že když bych to sečetl, tak mi to nikdo nedá, tedy si ho musím nechat. Viz fota    [Past]   19.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [Past]   19.10.2019
Odpověď  To Past: neprodal bys ty celobubnové kartery? Popř. za něco vyměnil..    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.10.2019
Odpověď  Diky za odpovědi, na motorkáře taky ještě kouknu😉    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.10.2019
Odpověď  Tam toho moc původního není.    [jarda Š.]   18.10.2019
Odpověď  Jinak do jakého čísla se dělali celobubny s půlbubnovými díly bude těžko někdo vědět.zkus pročíst databázi na motorkaři.cz    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2019
Odpověď  Celobuben 1955 ,číslo 09138,blatníky už s lemem.u 353 je to jinak.
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=54162&act=fotogalerie    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2019
Odpověď  Ducray: je zajímavé že to číslo máš přes výpustný šroub,to jsem teda ještě neviděl.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  kartery 354-006896- 6 celobuben celkový pohled    [Past]   18.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  kartery 354-006896- 6 celobuben - výrobní číslo    [Past]   18.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  kartery 354-006896- 6 celobuben číslo odlitku zespodu začíná 18    [Past]   18.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  kartery 354-006896- 6 celobuben 4    [Past]   18.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  kartery 354-006896- 6 celobuben 3    [Past]   18.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  kartery 354-006896- 6 celobuben 2    [Past]   18.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  kartery 354-006896- 6 celobuben 1    [Past]   18.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  kartery 354-006896- 6 celobuben    [Past]   18.10.2019
Odpověď  Mám kartery 354 s číslem 354-006896, tedy 6 celobuben a motor 354 s číslem 354-006668 tedy půlbuben. Kartery jsou naprosto stejné, není na nich žádný rozdíl, na obou zespodu čísla odlitků začínají 18.Pod řetězovým kolem nemají odlitky žádné číslo. To by mělo znamenat, že první celobubny měly stejné kartery jako půlbubny    [Past]   18.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nechci postavit půlbuben. Chci zachovat motorku jak je, jen tam dát 354-kový motor, ale aby seděl i s číslem k prvním celobubnům. Proto jsem se ptal jestli někdo neví do jakého čísla cca se dělali první celobubny s půlbubnovými díly..? Nechci mít paskvil. Kartery co mám jsou lité do písku a mají dvě díry v pravém karteru nálitku na karburátor, kolík pro kryt karburátoru, podle čeho jsem si myslel že budou cca pasovat na počáteční celobuben (přikládám ještě foto čísla zespod levého karteru). Nedávno jsem mohl koupit kartery na půlbuben s číslem kolem 002000 za 2 tis., ale nechci to celé překopávat na půlbuben. Tak neměl by jste někdo kartery s nižším číslem? Kryt karburátoru a podsedlové plechy? Popř. i na výměnu..?    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2019
Odpověď  Půlbubnový motor 354 je do výrobního čísla 006890,kartery jsou ještě z péráka,pod řetězovým kolečkem a ani na spodku karterů není číslo 354.zespod je číslo začínající 18kou.lze je ještě poznat z jednoho detailu na pravém karteru.
Nedávno jsou půlbubnové kartery dlouho prodával a skoro nikdo je nechtěl.občas se objeví v inzerci.značené i jako náhradní díl.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2019
Odpověď  Motor číslo 354-025xxx je z roku 1956, spíš ke konci roku, určitě ne z půlbubnu. Půlbubnový nemá v tom místě odlité vůbec žádné číslo, jednička nad číslem odlitku neznačí žádné provedení motoru. Půlbubnový motor je jinak opracovaný pérácký odlitek, odlité číslo je zespodu karteru, a má užší přepouštěcí kanály. Ten tvůj motor má mít ještě hranatou dosedací plochu, ale kanály už kývačkové.
Pokud má ta 353 shodná čísla motoru a rámu, tak bych to radši nechal, jinak tam ten motor klidně dát můžeš, na prvních celobubnech vypadal cca stejně.    [Jarda Š.]   17.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, díky, jawarmaniaka znám a už jsem prolezl i hromadu témat zde.. Mám kartery 354-kové které jsou provedením 354/1 ale s číslem 0253xx (viz. obr. je číslo formy a provedení). To je to, co mi trochu nesedí.. Setkali jste se s tak vysokým číslem u tohoto provedení karterů? V ranných celobubnech 350 byly ještě jistě kliky s velkými dírami, válce a hlay s hranatými dosedacími plochami že? Chtěl jsem tenhle 350-tkový motor nandat do 353-jky, kterou jsem nedávno koupil, r. 1955, č. 0356xx celobuben s všemi půlbubnovými díly, ale ty čísla.. Nevíte někdo do jakého čísla se dělali 350-tky celobubny s půlbubnovými díly? Je to trochu prekérka, chci dát dohromady motorku jak to opravdu má být spasované a ne nějaký paskvil.. Popř. neměli by jste někdo 354-kové kartery které by pasovali do r. 1955?? Nebo radu jak to elegantně spasovat:-)    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2019
Odpověď  Mám půlbubna 354,co by jsi potřeboval vědět? jinak hodně infa je zde : http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2019
Odpověď  Ahoj vespolek. Chci uz delsi dobu sehnat 354 pulbuben, nebo prvni celobuben. Děda ji mel, ale ta uz je nenavratne pryč.. na 350 jsem stesti nemel, ale nedavno jsem sehnal prvni celobuben 250 s pulbubnovymi dily. Mám doma 350 motor 354/01, tak bych to chtel spasovat. Potreboval bych radu ohledne výrobních čísel, nemel by jste nekdo chut podebatovat? Nemáte někdo prosim podsedlove 350-tkove plechy? Diky moc    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2019
Odpověď  <a href=" http://www.drugsss.com/product-345-prd_347.html">order xanax</a>    [Dave]   31.10.2008
Odpověď  Panove, zdravim. Davam postupne dohromady JAWU 250/353 a shanim na ni nejake dily. Mezi nimi i podsedlove plechy na otevrene sani. Proto kdyby se nekomu valely jen tak v garazi a byl by ochoten mi je za rozumnou cenu prodat, byl bych vdecny. S pozdravem Michal    [ogar]   17.04.2008
Odpověď  také na své 250 nemám chromované Hanci    [Hanci]   30.01.2008
Odpověď  Sešli se u mě tři páry těchto otevřených podsedlovích plechů,z toho jsou jedny údajně z 350ky(ale předělané na kryté sání)Každopádně všechny se rozměrem schodují.Za další jsem si přivezl kývačku 250ku r.v.61 a plechy z této kývačky které jsou značeny(250)se schodují tvarově i rozměrově s 350kovejma z mých panelek(značeno-350).Jediný rozdíl je u panelek oválná díra pro zámek sedla a navíc jsou držáky pumpičky.Svádí mě to k myšlence jestli se na oba obsahy nedávaly plechy stejné,tedy jenom v době kdy se konstrukčně schodovaly takže 250/599 Ne!.Je to předběžná myšlenka žádný závěr!Zdá se my to jako blbost ale mě to takhle furt vychází.    [jeeenik]   27.01.2008
Odpověď  ten plech prodává montyjawa    [Mirek]   16.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Plechy ti seděj, ale chybí ti tento plech    [Ladic]   16.01.2008
Odpověď  když jsem porovnával mezi sebou ty středové plechy tak ten na 350 se trochu lišil. To co jsem měl já tak ty plechy na 350 mají přední stranu za motorem asi o 1cm delší aby se ta mezera skryla ale stejně tam nějaká je a je pravdou že menší než s těmi na 250tku. Nevypadá to tak blbě, ale je možné že někomu to sedí dobře.    [Mirek]   16.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady ty plechy co mam na 350 jsou z 250 a v tom označeným místě to právě tak vykrojené nemám jako to máš ty na fotce, tak opravdu netuším.    [marian]   15.01.2008
Odpověď  Ahoj Mirku. Díky moc za fotky. Chci se ještě zeptat- ten prostřední díl je myslíš origo na 350? Já měl totiž dost podobný z 250 na 350 a přesně takhle jsem měl vidět na spodku karter motoru. Když jsem dal ještě na 350 ten pravý plech z 250, tak jsem ho neměl takto vykrojen, jako jsi měl na své 350 ty. Mám doma asi troje trojdílné plechy a i z 250ky šly ty boční plechy celkem pěkně, nevíte o tom někdo něco víc? Nezdá se mi totiž, jak je ten plech z 250 moc vykrojený. Prostřední plech co mám ted na 350 je taky daleko mělčí, takže vážně nevím. Nevíte někdo, jestli na 350 jsou ty prostřední díly mělčí a na 250 hlubší? Popřípadě jak je to s tím chromováním(stříbřením toho prostředního dílu, protože většina tvrdi, že se nikdy nechromoval a někdo zase tvrdí že se chromoval, tak vážně netuším:-)    [marian]   15.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  a 350 z prava, koho by zajímali nějaké rozměry 350tky tak dejte vědět kryty 250 už nemám    [Mirek]   15.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  pravá strana 250 je vidět že ten plech má naprosto jinej úhel kolem motoru    [Mirek]   15.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě 250    [Mirek]   15.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  toto je kryt na 250 tku nasazený na 350tce je vidět že je užší a má mezi motorem větší mezeru    [Mirek]   15.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  takhle sedí kryt 350    [Mirek]   15.01.2008
Odpověď  Ahoj Mirku,ty fotky by byly supr..    [Vojtech]   14.01.2008
Odpověď  Ten středovej plech se dělal jak v chromu tak stříbřence taky jsem je měl. Ty plechy poznáte spolehlivě jen když je namotujete dá se to zjistit měřením 350tkový musí vpředu být delší a jsou za motorem i širší ale každej vám prodá spolehlivě 350tkový a pak zjistíte že jsou 250. Na tom pravém se to pozná tak že se směrem k motoru tolik nezužuje a pravý má zase táhlejší tu hranu kolem motoru co jde kolem krytu řetězu. Nejlíp když se u někoho podíváte na rozdíly. Kdyžtak sem dám nějaké fotky. Já koupil troje než jsem sehnal 350tkový.    [Mirek]   14.01.2008
Odpověď  Ahoj,ja jsem nedávno mluvil s jedním chlapíkem,který se věnuje veteránům už plno let a ten se mi dušoval,že se chromované dělaly na vývozáky..ele rozhodně netvrdím,že je to pravda,to vážně nevím a je fakt,že žádný dobový materiál mi to nepotvrdil..Tak nevím..    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2007
Odpověď  moh to bejt dobovej tunnig    [Mates]   27.12.2007
Odpověď  vycházím také z toho, že jsem se právě na povrchovou úpravu těch mezikusů tady už jednou ptal a bylo mi řečeno, že se tento díl pouze stříbřel. dnes to prý k tomu pochromování svádí, ale prý se to stříbřelo, tak fakt nevim...    [marian]   27.12.2007
Odpověď  Mates: je to možné, já to nevyvracím, jen jsem řekl, že jsem to na žádné fotografii neviděl...    [marian]   27.12.2007
Odpověď  mariane . myslim, že když si nenecháš stáhnout chrom a budeš ho sundavat doma mechanicky, tak jistě poznáš, že to chrom byl.    [Mates]   27.12.2007
Odpověď  já si právě myslím, že ty prostřední díly nebyly nikdy chromovány. co jsem viděl dobové a reklamní fotky, tak i na vývozních verzích byly ty plechy stříbřeny. když člověk odstraní z toho plechu tu stříbrnou barvu, tak pod ní to vypadá jako by to bylo chromovane, ale pouze se tak leskne ten plech.    [marian]   27.12.2007
Odpověď  voltěchu mám těch plechú doma asi 5 a jeden byl v chormu a přematlanej stříbřenkou, tak sem ho zase do chromu udělal    [mates]   26.12.2007
Odpověď  Jo a koukám že Mates má ten plech v chromu..známý říkal že to bylo na vývozních verzích(?)    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2007
Odpověď  No hlavně že sedí a vážně tam vypadá pěkně.Dám zítra 353kový motor do rámu a také to vyzkoušim a dám vědět,ele nevím jak to pujde protože ty prsa jsou krapátko zdeformované..    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2007
Odpověď  ja to právě takhle dělal- sehnal jsem si dobrý postranní plechy(levou i pravou stranu co seděly pěkně na karterech a kolem kastlíků) a postupně jsem kupoval jen ty prostřední mezikusy, až jsem narazil na ten mělký, co mám na fotce, který tam sedí pěkně, ale jestli je origo?, to nevim...    [marian]   26.12.2007
Odpověď  No a co třeba zkusit vyměnit jen ten mezikus?Melký za hluboký?    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2007
Odpověď  mám doma ještě jedny plechy, který maj taky ten hlubší prolis na prostředním dílů a třeba mi zas nejde vůbec přisadit levý plech- ten výřez co na něm je ke karteru, tak nejde přisadit na karter.    [marian]   26.12.2007
Odpověď  Vojta: teď babo raď- viděl jsem na 354ce ten prostřední plech hlubší než mám já na svojí fotce a seděl tam moc pěkně! Nejlepší asi bude tvoje plechy oba vyzkoušet rovnou na motorce a uvidiš které tam budou líp sedět...
Nebo máte někdo recept na to, jak ty plechy od sebe bezpečně rozpoznat?    [marian]   26.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pravý bok..    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Levý bok..    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ten červený je mělký a ten modrý hlubší..na těch fotkách to sice není vidět,ele je to poměrně markantní rozdíl..    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dik Mates,funguje to:-)Vim,ty moje prsa nejsou zrovna v nejlepším stavu,ele jak se říká,darovanému koni na zuby nekoukej..semozřejmě pevně doufám,že se mi je podaří zaschránit,teda ty modré ne,ty jsou uřízlé.    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  jde asi o ten mělčí prostření plech co mám já na svých fotkách    [marian]   26.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  taky přikládám fotk mojich plechů    [marian]   26.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  vojtěchu otevři to v malování,pak obrázek roztáhnout nebo zkosit a hlavně uložit,jako JPG. tady posílám fotku plechů zezhora, ja seděj na motoru    [Mates]   26.12.2007
Odpověď  Tak jsem sem chtěl dát fotky těch plechů co mám,ele mají více než 100kb a když je zmenčím na 100kb,tak jsou tak prtavý,že na nich není nic vidět:-)Poradíte mi prosím někdo?    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2007
Odpověď  Vojta: na té jedné fotce je krásně vidět, jak mi koukal karter když jsem tam měl ten plech z 250.    [marian]   26.12.2007
Odpověď  Vojta: Ahoj Vojto. Ten meziplech se tuším taky liší- na 350 by měl být mělčí. měl jsem na svojí 350 prostřední plech z 250 a byl tam vidět karter, tak jsem sehnal plech mělčí, který už sedí lépe. Jinak hlavní rodíl myslím je v tom plechu na pravé straně- ten byl jiný. Jinak mrkni na tento odkaz, tady se to docela intenzivně řešilo: http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=22910
mám tam fotky svojeho prostředního plechu...    [marian]   26.12.2007
Odpověď  Ahoj,no já tam právě to číslo hledal už dříve,ele nikde jsem ho nenešel..a liší se to tím meziplechem a nebo tím bočním?Ty meziplechy mám dva,jeden má hlubší prolis u sáni než ten druhý,ale slyšel jsem,že to nemá nic společného s kubaturou,ele s rokem výroby..    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2007
Odpověď  Mates: Na těch plechách kývačkových to vyražené nikde není. Je to vyražené na pozdějších typech s uzavřeným sáním- panelka,sportka atd...    [marian]   26.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  samozřejmě se od toho odvijí i tvar lišt na sajdě    [Mates]   26.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vojtěchu po prvním přiloení k motoru pochopíč, kde je problém, ale na 350 je vyražený číslo 350(u prodloužení plechu pod kastlíkem)na fotce je zrod mího blatníčku inspirace z youtube, uvedení 560 do prodeje.(samozřejmě je to info pro ty kdo si všimli, že je divnej)    [Mates]   26.12.2007
Odpověď  Jo a Mates pěkný!    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2007
Odpověď  Ahoj pánové!Tak jsem si dneska konečně sehnal podsedlové plechy(stálo mě to dost usilí a kamarádi už mi neřeknou jinak než vetešník:)ele mam je..jen nevím jest-li jsou z 353 nebo 354,vím že už jste to tu řešili,ele přesto tomu pořádně nerozumím..liší se jen tím plechem u sání?Díky    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2007
Odpověď  mates: máš to pěkně udělané. navíc s tou saidkou to vypadá suprově ten půlbuben.
nevíte někdo, jestli se dělala kombinace na půlbubnech- středy kol světle stříbrné a ráfky s dráty chromované?    [marian]   14.12.2007
Odpověď  tady přidávám fotku mího bastarda http://www.jawamania.info/Files/moto/53597/3501.JPG
mezitim má i jiný zadní tlumiče sou ve spodní části silnější.to moje je bastard, původně z roku 59 ale když sem měl už skoro všechny díly,tak sem to zbastardil.    [Mates]   12.12.2007
Odpověď  Vojtech: Souhlasím, je vážně škoda, že informací o kývačkách(knižních atd...), je opravdu málo:-( A to už vůbec nemluvím o půlbubnech- o těch se člověk nedočte ani na internetu... Sháním proto informace přímo u majitelů půlbubnů, ale je jich asi po skromnu, takže informace mám zatím mizivé.

Meela: Je to opravdu možné:-) Viděl jsem půlbubna s o něco vyšším výrobním čísle a měl už taky jednopáku a český štítek, takže Ti dávám za pravdu:-)    [marian]   12.12.2007
Odpověď  Marian: To jsem taky někde četl, ale nevěřím že byly jenom na export, není to přeci žádnej californian :-) Vyvážely se nejspíš hodně na začátku a potom byly volně ke koupení.    [Meela]   11.12.2007
Odpověď  Docela mě mrzí že ještě nevyšla žádná pořádná kniha o kývačkách,jediné co jsem sehnal je opravy a seřizování motocyklu Jawa..nebo o něčem víte?Ale ona je to určitě jen otázka času.    [Vojtech]   11.12.2007
Odpověď  Jinak měl jsem jawu 350 z roku 1954 a nějaké díly mi z ní zbyly. Mám ještě přední kolo a vrchní díl masky. Kdyby měl někdo zájem tak se mi ozvěte na email tedik@centrum.cz    [Roman Černý]   11.12.2007
Odpověď  Meela: Typy 02 byly myslím exportní? Já mám ale štítek v češtině.    [marian]   10.12.2007
Odpověď  Ta jednopáka by měla být originál, měl by to nejspíš být typ 02 a ty to tak měly.    [Meela]   10.12.2007
Odpověď  Ahoj Vojto. Motor by tam měl být origo-výrobní číslo sedí se štítkem i rámem, je tam původní karburátor i s krytem z péráka. Jen tam jednopáka mi tam taky moc nesedí, ale myslím si, že ji už někdo předělával z dvoupáky na jednopáku. Mám celkem vysoké výrobní číslo-006120, takže je možné, že je tam páka takto original, protože se domnívám, že poslední kusy měly už páku jednu. Jinak je motorka až na pár dílu komplet. Asi ji ani zatím nebudu renovovat, dokud je alespoň v takto zachovalém stavu.    [marian]   10.12.2007
Odpověď  Ahoj Mariane,uprimne ti ji zavidim!A ten motor tam mas original?Tak ze tam muze byt jednopakovy motor a pulbubny?    [Vojtech]   09.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedno foto    [marian]   01.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj Vojto, přikládám pár fotek mojí první kývačky jawy/čz 350/354 z roku 1955. Má už jednopáku    [marian]   01.12.2007
Odpověď  Jinak máš fotky o pár článků níž.Tam najdeš od oka pár rozdílů.Např. na aukru jsem viděl,že někdo prodával kola na tyhle tipy.    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  snad jsem to malinko osvětlil - další rozdíly - přední osa kola 12 mm,takže jiný kluzáky vidlice,zadní osa 17 mm,takže zase jiný napínáky,zadní brzda na táhlo - takže jinej pedál,jiný tvar lemů obou blatníků,jiný kryt řetězu,kola s ráfky 1,85-16 A - mají jinak díry pro dráty,běžným ráfkem nejde nahradit.Přední světlo je naprostý atyp,podobný péráku,ale jiná vnitřní konstrukce. Tachometr s černou bakelitovou stupnicí.Nic dalšího mně nenapadá.    [MONTY]   06.11.2007
Odpověď  Nikdo tady nechce delat zadneho bastarda!!Ja jen zjistuji cim se ta motorka lisi a u neceho clovek zacit musi..    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  Budu dělat trošku chytrýho
- průměr brzd je stejný na půlbubnové kývačce 250/350 jako na pozdějších pérácích (160 mm obě kola).

Pozor,na půlbubnové 125/150 jsou kola úplně jiný!

Přední střed je téměř stejný,ale užší asi o 10 mm,štít brzdy je jiný,zadní střed kola je úplně jiný(na rovné dráty jako kývačka,ale jiné délky drátů)

Zadní brzda(rozeta ) je stejná jako pérák,ale štít brzdy je zase jiný(upravený na celokryt řetězu)

Motor se liší v oblasti řetězového kolečka(je jiný kryt řetězu)

Ta motorka má ještě asi 100 dalších odlišností(přední vidlice,blatníky,brzdový pedál,kryt řetězu,ráfky,přední světlo......)
Nemyslete si,že dáte na obyčejnou kývačku jiný kola a máte unikát.
Vytvoříte maximálně napodobeninu,s větší pravděpodobností bastarda.    [MONTY]   06.11.2007
Odpověď  Takze od perackych kol nejsou moc k rozeznani,nejake bubny na peraka tu mam,tak ze zitra vezmu metr a pujdu merit..dik moc!    [Vojtech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  Diky moc Honzo,takze ta kola jsou atypicke a moc se jich neudelalo,cili sehnat je bude asi pekny orisek..jestli jsem to dobre pochopil,tak ty motory jsou stejne jako u peraka 250 a 350?A nebo uz maji jine kartery?A maji vyrobni cisla 353/01 a 354/01 nebo bez toho 01?    [VojtechRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  Ano, první kývačky typ 353 a 354 měly dvoupákové motory, které byly v podstatě stejné jako na pérácích (jen pár drobných odlišností). Stejně tak měly půlbubnové brzdy, ale o trochu větší průměr (pérák 150/25, kývačka 160/25). To bylo do poloviny roku 1955, pak už se používala jednopáka u celobubny (typ 353.03, 354.04). Konkrétně je to od v.č. 353-024000 a 354-006890.    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  Diky moc Honzo,takze ta kola jsou atypicke a moc se jich neudelalo,cili sehnat je bude asi pekny orisek..jestli jsem to dobre pochopil,tak ty motory jsou stejne jako u peraka 250 a 350?A nebo uz maji jine kartery?A maji vyrobni cisla 353/01 a 354/01 nebo bez toho 01?    [VojtechRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  Chytrá kniha říká,že na 353 a 354 byly z kraje půlbubny a dvojpáka. Píšou tu-bubnová jednostraná průměr 160x35mm a na péráka jak 250 tak 350 průměr 150mm. 353-výkon 9k později typ 353/03 r.v 1955 12k a dvojpáka a plný bubny.    [Honza]   06.11.2007
 Přidat odpověď   (92) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006