MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306989 příspěvků |7542 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 155 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Manet 90 | Diskusní téma 27.9.2020 05:00  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

GO motoru


 Ahojte Manetaci
Chceme sa pustit do kompletovania motoru. No mame trosku problem a preto sem pridavam moj dotaz. Ako su riesene piestne capy na Manete? Stare su plne capy a zarazilo nas ze konce su zaklepane a niesu tam ziadne zaistovacie segerky.Ako to bolo poriesene v tomto motore? Daju sa tam pouzit piestne capy z niecoho ineho alebo sa daju kupit nove? Dakujem    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  Na karburátoru toho moc nenastavíš. pro záběh horní zářez potom prostřední. trysku spíše větší než menší tedy 70 nebo 75 ( u větších výbrusů řekněme od 4. nebo 5.) Dost mi pomohly i dva fíbry místo jednoho pod šroub trysky, ale to chce vyzkoušet.    [Jirka]   01.05.2017
Odpověď  Polohu pístů poznáš podle zámků pro pístní kroužky a ve válci podle sacího a výfukového kanálu, prostě píst musí jít zámky mimo kanály.    [jena29] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.04.2017
Odpověď  Potreboval bych poradit jak spravně maji byt namontovány písty vuči sobě na kliku manet 90 ?děkuji    [kotis] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.04.2017
Odpověď  Jak má být nastavený karburátor. Velikost hlavní trysky, jehla na kterém zářezu?    [jena29] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.09.2014
Odpověď  Já mám taky problém s chytáním Maneta, je tu o tom někde buď tady ba foru nebo někde na netu hezká diskuze a vzhledem k teorii magnetismu asi na tom článku bude dost pravdy (už ale nevím kde ta diskuze přesně je) Kamarád co měl stejné potíže tam zkusil dát baterku (myslím že dvě plochy obyčejný) a hned to chytalo bez problémů. vzhledem k tomu že jsem na něm pak přestal jezdit a dal do garáže, tak už jsem to neřešil. Taky nezapomeň že motor maneta se točí opačně - proti směru hodinových ručiček když se díváš na magneto, tak aby jsi nešteloval místo předstihu "zástih"    [HonzaBk]   19.09.2014
Odpověď  A máš dost silné magneto? Pokud je motor původní, může už být slabší. pak by mohlo házet jiskru na svíčce když je vyšroubovaná, ale když ji pak našroubuješ, tak už pod tlakem nemusí fungovat a po několika otočeních se lehce nabudí a škytne to. Je to jen taková teorie s tím škytnutím, ale to že svíčka pod tlakem komprese nehází a venku ano je známý jev. Zkus toto, je na to jednoduchá zkoušečka na jiskru (zkoušečka zapalování), na netu ji někde najdeš, pokud ji nemáš. stojí cca 300kč.

A pak také jednoduše zkusit podlít svíčku, kdyby byl problém v dodávce benzínu do válce.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2014
Odpověď  Zapalování moc posunout nejde . dal jsem ho lehce do prava - aby pálilo dřív. NA rotoru mám dvě drážky - nasazuji do té, která by to měla být - ta druhá by pálila ještě mnohem později. Udělám odtrh. Když pak otáčím rotorem, kladívko se začíná otvírat (pálí) až za horní úvratí, což je samozřejmě špatně. Zkusil jsem tedy píst před hodní úvrať a rotor bez klínku nastavit tak, aby pálil před horní úvratí a zas nic, občas škytne. Už fakt nevím, co s tím :D    [Honza]   18.09.2014
Odpověď  a háže ti jiskru ve správný moment?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jedna    [Honza]   18.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A další    [Honza]   18.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě přidávám pár fotek skoro kompletního maneta. JEn mi stále nevrčí. Motor jsem negenerálkoval - vypadal pěkně, komprese pěkná, nastavil jsem ho, jiskru hází krásnou, karburátor jak má být, svíčka nová - manet občas blafne, ale nenaskočí, ani když ho roztláčim. Už fakt nevím, čím by to mohlo být. Dík za rady.    [Honza]   18.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jedna fotka.    [Honza]   18.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak přikládám foto svých řidítek a bovdenů - je to rada od staršího, zkušenějšího kamaráda a vypadá to velmi dobře.    [Honza]   18.09.2014
Odpověď  Jak už bylo řečeno, na <-> jsou nové lanka... Avšak já to neřeším, mám to prostě opřené jak je vidět na fotce níže a docela to funguje (jezdím na něm skoro denně). Viděl už jsem i roztáhlé řidítka, ale vypadalo to hůř než jak to mám já a otázka kolik těch ohýbů ty řidítka snesou :)    [Lukáš]   11.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nasiel som stare manetacke lanko a ta operka ma o 2mm mensi priemer. Cize nap.. su tie nove. Riaditka su OK.Musim skocit do motorenu ci nema Macak taketo operky.

Inak prihodim info o tych riaditkach. Vyroba p.Dušan Palušny komplet s objimkami a packou dekompresoru za 1500Kc. Packa 150 objimky 450 riaditka 900. http://www.motoveteran.wbs.cz/    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2014
Odpověď  Dobrý, zrovna dnes jsem řešil to samé :D Ještě ke všemu jsem musel vyrábět nové - větší válečky do páček na záchyt lanka. Ty kloboučky tam mám stejné, jak ty, jsou větší a do díry nezalezou, mluvil jsem s kamarádem a na sobotu by mi měl dovézt podložky, které tam dává on, takže mu můžu říct a v sobotu se ti ozvu. Celkově ta repliková lanka: jsou širší, takže jsem musel probrousit i drážky v páčkách. Ach ty repliky :D    [Honza]   04.09.2014
Odpověď  rozletovat a vyměnit opěrku která tam bude pasovat    [aldafiny]   04.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zabudol som foto.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2014
Odpověď  Manetaci rychlu radu potrebujem. Dnes dorazili nove riaditka od p.Palusneho no som trosku mimo zo zachytu bowdenov spojky a pred.brzdy. Lanka mam replikove a maju take koncovky ktore mi do novych riditek nevojdu. Ak to tam nedam tak mi bowden zachyti ta koncovka co je na bovdene no bojim sa ze mi to vyrve pri spojkovani. Osobne by som to roztiahol no bojim sa prasknutia chromu. :(    [PatoRS]   04.09.2014
Odpověď  Nutně sháním již v pološíleném stavu oba blatníky a brzdové štíty. SOS-SOS-SOS platím ve zlatě.Na Manet 90 1948 - kompletní .Děkuji.    [Franta]   26.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Serwis Pato, Výfuk určitě se středním zatavením. Tz. dvě díry. Ke karburátoru s 12kou se sice jezdit dá ale 16ka je Origo. Pokud se ti to nadměrně hřálo není to nastavením. Pokud si dělal výbrus je možné že se více hřeje a pokud jedeš pomálu a je 30 ve stínu není se čemu divit. Měl sem ten samý problém u Stadionu, musel sem dát pertinaxovou podložku ale teď sázím spíš na to zajíždění kdy je tření největší a za vysokých teplot se to nestíhá chladit. Skus nastartovat a před válec u kolena dej větrák a uvidíš :-)    [Márfi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.07.2014
Odpověď  Zdar manetaci.
Chcel by som sa vas opytat ci boli nejak rozdielne vyfuky v priebehu vyroby. Chcem totiz objednat replikovy chromovany a napr u slovenskeho vyrobcu buyak.sk som narazil na dva typy. S rybinou s jednym otvorom a s rybynou ktora ma v strede prelis a tym su vystupne otvory dva.
Druhy problem mam taky ze v nedelu som urobil mensi vyjazd po lesnych asfaltovych cestach a v jednom okamihu po jazde asi 4-5km do kopca mi zacal motor vynechavat. Po chvili som to odstavil a chcel stelovat zapalovanie no ked som si klakol k motoru tak som zacul cvrkanie v karburatore. Hovorim si ze asi sa urobil podtlak vnom kvoli spine(stale mam necistoty v nadrzi asi to budem musiet vyliat epoxidom). Tak som dal dole vicko vybral plavak. Benzin tam bol no co je zahada ze ten benzin bublinkoval. No kvoli tomu ze ten benzin vrel. Ano vrel :) karburator bol horuci. Hlavne v tej strbine boli bubliny ktora privadza benzin k tryske a emulznej trubici.Nechal som to schladnut a asi po 20minutach som siel uplne v pohode dalej. Potom som urobil celu cestu v pohode. Karburator tam mam stale z jawa 555. No preco sa karburator tak prehrial je mi zahadou. Myslite ze mam zly predstih? Vdaka za nazory.    [PatoRS]   24.07.2014
Odpověď  ParoRS: gratuluji k pěkné renovaci. znovu ti musím pochválit tu barvu, opravdu se mi líbí. jirka    [JirkaS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sedlo nakoniec nieje z pravej koze ako som chcel. Obsival som si to sam. Este chystam vymenit piestne kruzky. Sklo s kockou este chyba. Pravy kryt motoru namontovat no musim este tu koncovku spojkoveho lanka prerobit. Zapojit lanko dekompresoru a prednej brzdy.Casom vymena vyfuku za replikovy v chrome a riaditka v chrome.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dlho sa tu nic nedeje tak pridam svoje foto. Na 95 percent je hotovo. Jazdi to celkom slusne. Aj kvalty som sa uz naucil tam davat:) dvojka vyskakuje tak ako vacsine. No pri jazde som si nastavil paku tak aby v dvojke sa mi oprela o nohu a tym viem pomoct vyskakovaniu.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2014
Odpověď  Tak dnes som dvihol supatko stelovacou skrutkou z lanka brzdy a je to odost lepsie no ked to dvihnem az tak aby si drzalo volnobeh tak po pridani plynu a zavreti pomaly padaju otacky akokeby bola zmes chudobna. Skusim este zajtra zmenit polohu ihly a uvidim.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2014
Odpověď  Zkus ten motor pořádně prohřát a projet.. potom to nech vychladnout a podívej se na barvu svíčky, jestli bude černá je to ve směsi, jestli cihlová, tak v elektrice nebo spíše v tom, že ti šoupátko visí úplně dole (máš ucpaný přívod vzduchu). Jinak přepájet koncovku není žádný problém, stačí na to klasická trafo pájka, jen to nezapomeň pořádně zacínovat a odmastit :) u plynu by to možná vadit nemělo, ale u spojky, co jsem dělal já jsem se docela natrápil :-)    [Lukáš]   04.04.2014
Odpověď  Tibisz: momentalne to nemam problem nastartovat na 2metroch pri roztlaceni a sam. Pri nakopovani je to otom ako silno to kopnem obcas mi to naskoci a niekedy iba zablafa. Este skusim nejaky magnet zohnat. Mam tam zapalko z cz 125 s jednou vacsou a dvoma mensimi dierami na magnete.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2014
Odpověď  Máš problém s elektrikou nie s karburátorom a benzínom.Keď to naštartuje až pri vyšších otáčkach tlačenia a drží to iba pri vyšších otáčkach,tak vtedy sa indukuje dostatočné napetie pre iskru,akonáhle otáčky klesnú tým klesne aj napetie pod 4V a primár cievky má nedostatočné napetie na indukciu - slabý magnet=nepravidelné napetie hlavne pri nakopávačke,pri zvýšení otáčok roztlačením je rýchlejšie striedanie pólov magnetu,máš elektriku.Prepoj magnetoelektrické zapalko na elektromagnetické a máš stály prísun elektriky - baterka,zapalovacia cievka,kondenzátor zo škodovky,.vyšrubuj prechodku s káblom,odpoj cievku a kondenzátor od kladivka.ku kladivku nejaký drát cez veľkú dieru ho daj von a pripoj na 1 indučky,15 indučky na + pól baterky,-pól baterky hocikam na kostru,nový kondenzátor prišrubuj niekde na motor a pripoj ho k drátu čo ide z motora.Nastav zapalko na zadný piest-nie magnetický odtrh u tohto zapalka to je nezmysel,keď sú magnety nad pólmi ako to tu bolo popísané, magnetický tok je v skrate nič sa neindukuje,nie je žiadné napetie.    [tibisz]   03.04.2014
Odpověď  Lukas: teraz tam mam n15y. Zajtra skusim zohnat stelovaciu skrutku a uvidim co to spravi. Neviem ci by som vedel prepajkovat koncovku lanka a posunut dalej. Este som to nerobil.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2014
Odpověď  Může být.. mi Manet (ačkoli 125ccm), taky nedrží volnoběh, když mám šoupátko úplně dole :-)    [Lukáš]   03.04.2014
Odpověď  svíčku určitě 15 (s 17 se to bude přehřívat jak svině :)) a vypadá to fakt na tu bohatou směs, co tam je za trysku?    [Lukáš]   03.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak dal som novu zapalovaciu cievku. Vymenil karburator za pionieracky s novou emulznou trubicou a ihlou supatka. Na roztlacenie to chytne hned. No stale je problem ked pridam plyn a po ubrati to ma tendenciu chcipnut. Plynove lanko ma este dost velku volu . Je dlhsie lanko voci bowdenu. Stelovacou skrutkou na vicku karburatora to nedostelujem je to malo. Myslite ze to ma na svedomi to lanko?    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2014
Odpověď  Marfi: jaku svicku pouzivas? Mam novu n17 a n15. Mam pocit ze na 15ke to chytlo lepsie. No este je s niecim problem. Naskoci to iba na plny plyn. A reaguje tak od pol plynu hore. A dost tak tazko ide do otacok. Ked tomu uberiem tak hned chcipne. Ihlu supatka som skusal vselijako. Momentalne je uplne na najvyssej polohe(uplne hore ihla). Este ma napadlo ci nebude problem s zmesou benzinu a oleja. Skusal som to zatial na benzin co som mal namixovany do kosacky ktory je asi na vyssi pomer namixovany. Este skusim s m2t urobit 1:20. Mali sme problem so smykanim spojky. Dal som simsonacke lamely 3ks a v opacnom poradi s plechmi ako je v kataloguND. Zatial to vyzera dobre no zaradit 2ku to je umenie.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2014
Odpověď  S novou svíčkou musí chytit! Pokud máš ten správný benzín. Měl jsem stejný problém, kdyžtak se ozvi.    [Márfi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2014
Odpověď  Na roztlacenie som to dnes nastartoval. No musel som nabrat dost velku rychlost aby to naskocilo a pritom som skusal vselijake polohy plynu.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2014
Odpověď  Jestliže jde do válce benzín, svíčka dává jiskru, je špatně udělaný předstih. Jinak by to muselo alespoň blafnout.    [Jirka]   27.03.2014
Odpověď  Pravdepodobne tam ide vela zmesi. Sviecka je mokra. Na roztlacenie to mam pocit ze sem tam odpali.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2014
Odpověď  Ked sme pri svieckach.Aku sviecku pouzivate?    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2014
Odpověď  Jirka mam svicku ktora v malotraktore funguje je nova. Skusal som aj vselijake starsi svicky. Ked ju vyberiem tak parkrat to prekopnem aby benzin vysiel von. Skusal som aj suchu sviecku dat aj mierne podliat striekackou do valca. Keby to aspon blaflo tak nepoviem nic no ani to sa mi nedari. Externe mam pripojenu inducku 6V z peraka. Moze byt ze pionieracka ma ine hodnoty?    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2014
Odpověď  Máš mokrou svíčku, po delším bezúspěšném startování, máš novou svíčku, která dává jiskru i pod tlakem ne jen venku?    [Jirka]   26.03.2014
Odpověď  Ahojte. Mam dalsi problemik. Neviem tu potvoru nastartovat. Z povodnej cievky mam na sviecke iskru. Skusal som tych 4.5mm predstih aj magneticky predstih. Aj pripojit externu indukcnu cievku. No ani to neprdne. Poradte co dalej? Dakujem za kazde napady.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Uz to mam :)    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2014
Odpověď  Tibisz: ano videl som to uz som to poslal aj kolegovi nech mi daco vysustruzi. Prepac ze som neodpovedal venoval som sa skladaniu motora comu som mohol. Este raz dakujem. Dufam ze to bude fungovat.    [PatoRS]   21.03.2014
Odpověď  PatoRS poslal som ti to na mail,plech 1mm,výška 26-27- vrchný prstenec je trochu pokryvený, má priemer 42 a dole je to 31,diera na osku 13,5,,lamely v motore z ktorého som to vytiahol sú tenšie a doladené jednou z čz T a plechmi.    [tibisz]   21.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2014
Odpověď  Nebudem zakladat novu temu radsej to necham u tohoto vlakna. Mam problem so spojkou. Mam stred kosa spojky na dvojlamelovu spojku. No v krabici s dielmi pre motor mi chyba ta stredova miska na velku pruzinu co mi chyba na foto. Vedel by mi to niekto zvas odmerat? Resp.je mozne nahradit stred spojky z nejakeho ineho motocyklu? Ten novsi typ na manet so 4 pruzinami nemam. Alebo ak by niekto mal naviac tak skuste ponuknut. A lamely pre starsi typ a novsi su rozmerovo zhodne? Je mozne ich nahradit tiez lamelami so simsona? Dakujem za kazdu radu    [PatoRSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2014
Odpověď  Kolegovia. Mozte mi prosim vas vysvetlit ako je mazane vonkajsie lozisko klukovky pod zapalovanim? Ked medzi loziskami je labyrint resp gufero cim je mazane to lozisko? Nechavate tam napln loziska z vyroby? Ake klinky pouzivate na klukovku na zaistenie polohy kolecka a magnetu zapalovania?    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2014
Odpověď  Já měl na konci pístních čepů hliníková půlkulatá víčka, která asi zajistí, aby nedošlo k poškození stěny válce. Ve víčku bývá díra, zřejmě pro možnost demontáže. S plným čepem jsem se ještě nesetkal. Co se týká gufera, změř vnější průměr,vnitřní znáš a šířku, v obchodě ti už poradí.    [viky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2014
Odpověď  Tak loziska som popremeriaval aj nieco pomohol internet. Ale este by som potreboval rozmer gufera co je v kryte pod magnetom zapalovania. Potrebujem to na klukovku 15mm. Dakujem    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2014
Odpověď  Ja jsem to mel pred generalkou taky. Neni to dobre.Cepy casem si udelaji vuli a zacnou drit o stenu valce. Musel jsem kuli tomu motor rozebrat. Nechal jsem u Padalika udelat novy vybrus a prisly mi nove cepy a pisty uz se segrovkami.    [Jirka]   05.03.2014
Odpověď  Obnovim trosku svoju temu. Mam v motor s klukou starsieho typu. Loziska 6302. Davali ste miesto labyrintov gufera? Na prevodovku idu ake loziska a gufero pod retazove kolecko? Na starych loziskach co tam boli nieje nic uvedene iba nejaky typ vyrobcu a made in usa.a gufero je stare plechove tiez bez oznacenia.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2014
Odpověď  ja som nemal capy zaistene nicim, tak som ich ani nezaistoval a zatial je to bez problemov...    [Šepleta]   24.12.2013
 Přidat odpověď   (56) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006