MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306956 příspěvků |7538 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 112 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotokola a malé motocykly do r | Diskusní téma 23.9.2020 00:53  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Co to je?


 Můžete mi prosím říct, co je tohle zač, Když jsem to kupoval, myslel jsem, že je to wanderer sp1 s vyměněným předkem, ale čím víc to prohlížím, tím míň si jsem jistej. Pokud bude potřeba, tak jakejkoliv detail vyfotím.
Případně, z čeho by mohla být ta vidlice.    [slawa.cap]   12.08.2012     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky za pomoc s určením. Nebudu skrývat, že ji mám navíc.    [radek]   26.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  . .ale raději Vás poprosím o pomoc s určením . . .    [radek]   26.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  .... napadají mě názvy Německých značek motokol . .    [radek]   26.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den,
přidám sem fotky nádrže, kterou nevím, kam mám zařadit.
Našel jsem ji na rámu Miele, ale tam nepatří - je krátká . . .    [radek]   26.12.2012
Odpověď  Dobrý den na Vaše motokolo mám nádrž. Pája    [pája]   22.10.2012
Odpověď  Stála mě 30 tisic,a proč zrovna rok 1937    [Jirka]   05.10.2012
Odpověď  Díky,
mohl bych poprosit o detailnější fotky na mail ? ?    [radek]   05.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde foto Pája    [pája]   05.10.2012
Odpověď  A nemáte fotku ? To s čím jsem to srovnával, mi nepasovalo . .
Díky.    [radek]   05.10.2012
Odpověď  Dobrý den Váš rám je z motokola Miele rok asi 1935-36 Pája    [pája]   05.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hlava rámu s konzolou pro uchycení nádrže ve předu - dole . .
A na první fotce je vidět i uchycení motoru na středové trubce pomocí svěrky . . .
(není tato konzola pevně spojena s rámem).
Díky za identifikaci.    [radek]   04.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail spojení trubek s číslem rámu . . .    [radek]   04.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Horní trubka je zakřivená . .    [radek]   04.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Štítek je hladký . .. bez nápisu či prolisu . .
Bohužel . ..    [radek]   04.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  a druhá strana . . .    [radek]   04.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pedálový střed . .    [radek]   04.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A .    [radek]   04.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nevím, kam ho mám zařadit . . .    [radek]   04.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den,
můžete mi pomoci identifikovat tento rám ? ?    [radek]   04.10.2012
Odpověď  Zdravím pro určení Vašeho stroje je důležité výrobní číslo rámu je třeba ho najít na sedlové trubce nebo krk řízení. Potom je třeba lepší foto z obou stran a nějaké detajly. Šlapací střed a uchycení zadního kola. Paja    [paja]   31.08.2012
Odpověď  [hr.f] Děkuji vám pane velkovezíre, v tom druhym odkaze je přesně to, co k tomu mojemu motoru náleží a mám to doma jako vrak. Opravdu díky moc, problém vyřešen :)

[Tom25] Taky se považuji za mladší ročník, ale na burzy chodím, problém je v tom, že nepojedeu přes celou republiku, když výsledek je nejistý. To si to raději opravdu najdu na aukru. A ono kolikrát ani ne té burze nejsou ceny o moc nižší, než na aukru, ikdyž je tam nesporná výhoda důkladné prohlídky kupované veci    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2012
Odpověď  Viki som sa tešil, že si rozšírim zbierku :o) ...no vlastne mam len jedného Adlera.
Tentokrát to tak zle nedopadlo akurát miesto Wanderera má Victoriu čo je asi aj tak zaujímavejší stroj. Na Aukro si musíme zvykať mladšie ročníky už na burzy chodiť nebudú, spotrebný tovar nakupujú cez internet tak prečo nie veterány. Chodievam občas predávať na burzy a musím konštatovať, že predávať na Aukre sa fakt oplatí. Ak poviem na burze nejakú cenu ludia na mňa pozerajú jak na zločinca dojdem domov kuknem na aukro a tá istá vec sa predáva za násobky toho čo sú ludia ochotný na burze dať.    [Tom25] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2012
Odpověď  slawa.cap: Ahoj, zkusil jsem se na německých stránkách zeptat na číslo motoru 618398 a bylo mi řečeno, že motor s tímto číslem byl dodán v dávce 200 kusů 31. Července 1939 firmě Gustloff.
Tady jsem našel nějaké odkazy, kde se o této továrně něco píše.
http://www.motomuseum.cz/ index.php?grhead=6&na v=01&id_group=60& t=_art_print&id_art=7 11
http://databikes.com/info photo/sachs/gustloff-1938 .html    [hr.f] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2012
Odpověď  Číslo 618 398 je motor z roku 1939.    [david]   15.08.2012
Odpověď  Viki, samozřejmě jsem to kupoval s tím, že je to složenec ale zas tak drahy mi to nepřišlo. Samozřejmě, ty peníze nejsou málo a kdybych si pro to měl ještě někam jezdit, tak bych to nechal plavat. Ale náhodou jsem měl cestu kolem. Teď když už vím, co to je, díky lidem odsud a hlavně díky mravenčí práci jednoho z vás a můžu určit, co všechno chybí, tak je to podle mě dost slušnej základ. A žádná směs, ale kromě nádrže je to všechno jeden stroj, včetně toho nosiče. Díly se třeba u nás schání nesnadno, ale díky internetu není problém schánět i v zahraničí a obzvláště v zamích původu už to tak velkej problém není.

A ještě bych chtěl prosím zjistit, k čemu by mohl patřit motor s číslem 618398.    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2012
Odpověď  Tome25 ano mas pravdu mozna jsem se zbytecne unahlil nejakou cenu to ma urcite, ale tu cenu co za to nekdo utrzil penize na aukru to by za to dal malokdo. Ten si ted podle mne mne ruce jak prodal slozeninu zacinajicimu. Pravda z wanderera tam je nadrz ten znak z nadrze se da sundat opravdu tezce tak to je jedna jistota jinak dost domordovane motokolo. S kamaradem ktery se prave venuje motokolum sachs jiz pres 10 let, jsem se na to dival a porovnavali prave s jeho s wandererem a je to pravdepodobne smes ruznych casti z ruznych motokol. Ano ma to jiste nejakou hodnotu jako vsechno, nechtel jsem nikoho urazit, ale je otazka co to jeste bude stat za finance a cas, aby se z toho neco pekneho postavilo. Bude to tezke protoze u nas se dily na motokola sachs shani nesnadno. Preji ale hodne zdaru pri zprovozneni, svezeni na techto motokolech jak jsem se mohl sam presvedcit je velmi pekne.    [viki]   14.08.2012
Odpověď  Toho, že nemá KR10 pedály jsem si vůbec nevšiml. Potom je to V99. Zkusil bych možná kontaktovat Radouň http://www.muzeumradoun.c z/index.php?stranka=konta kt . Třeba o nějakém dalším vědí.    [david]   14.08.2012
Odpověď  A jakej je rozdíl mezi V99 a KR10. Myslel jsem, že V99 má pedály a KR10 nakopávačku.
A nevíte, kde by mohla být k vidění naživo?    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  V99 nebo KR10 rok 1937. Čísla na štítku motoru, bloku a válci by měla být stejná. Válec pochází z jiného motoru. Viděl jsem i motory, které číslo na válci vyražené neměly.    [david]   14.08.2012
Odpověď  Tak překlep, číslo rámu je 19743, můžete mi někdo prosím určit rok?
A ještě, proč je na válci druhy číslo? číslo rámu a na kartru se shoduje se štítkem, takže jeho význam nechápu.    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2012
Odpověď  Podle čísla rámu by to měl být jeden z prvních kusů typu V99 z roku 1936(č. 9601-13550).    [david]   12.08.2012
Odpověď  Vidím, že než jsem dohledal odkazy na nějaké obrázky, tak už jste si toho štítku taky všimli. Mohla by to teda být Victoria KR10 nebo V99.    [david]   12.08.2012
Odpověď  Aleši, neříkal nám nedávno někdo, že vidlice na jednovýfuku je obšlehnutá podle nějaké Victorie?
http://www.victoria-oldti mer.de/KR10.htm
http://www.autogallery.or g.ru/k/v/35vv99.jpg
http://www.autogallery.or g.ru/k/v/40v99bl.jpg    [david]   12.08.2012
Odpověď  skoro som zabudol, "viki" ak budeš mať niečo takéto na predaj za 1500 zoberem toho 10 kusov. Mysli potom na mňa :o)    [Tom25] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2012
Odpověď  Blok motora je z roku 1937. Číslo rámu 9743 by malo byť z roku 1936 skús to nájsť na vyrazené na ráme.    [Tom25] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2012
Odpověď  no právě.ty postranice se dají použít na jednolaufa.a určitě to ví víc lidí    [aldafiny]   12.08.2012
Odpověď  Tak je to vyřešeny, je to ta Victory, já vůl jsem si toho nevšiml, ani když je to napsany na štítku :D    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2012
Odpověď  ty postranice vidlice jsou dost podobný jako na čz175 jednovýfuku    [aldafiny]   12.08.2012
Odpověď  díky.aleš    [aldafiny]   12.08.2012
Odpověď  http://slawacap.rajce.idn es.cz/Sachs/
To jsou veškery fotky, ktery momentálně mám    [slawa.cap]   12.08.2012
Odpověď  zdravím.šlo by detalnější fotky vidlice?    [aldafiny]   12.08.2012
Odpověď  Poslední číslo motoru by mohlo být i "5"
číslo rámu je *9743* první a poslední čísla jsou nečitelny, poslední tam možná vůbec není a je to jenom šrám    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2012
Odpověď  Aleši, to je aspoň slovo :) Určitě se ozvu, ale nejdřív v úterý.
Jeden kolega odtud už mi zjistil, že vidle je z Victorky a podle fotek bych řekl, že Victory může být i rám, pravděpodobně v99.
Viki, když nevím, tak aspoň neplácám kraviny. Cena šrotu by byla víc, než 1500. Mimoto, motor se hýbe, blatníky a kola jsou použitelny na hromadu jiných sachsů a ta vidla má taky nějakou cenu.
Jak rozluštím čísla ze štítku, tak je sem taky hodím
Číslo na motoru je 294476    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2012
Odpověď  Slavo zavolej mi prosím kouknem na to a pokecame 737151953    [aleš]   12.08.2012
Odpověď  No je to torzo na dily vseho mozneho, z wanderera jen nadrz a ta jeste nejak nedrzi na uchytech nevim je to srot, cenu to ma tak 1500,- cely.    [viki]   12.08.2012
Odpověď  No a co konkrétně by to moho být, minimálně teda na díly?    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2012
Odpověď  Toto je bastl z nekolika motokol o wandereru sp1 si to muze nechat zdat, bohuzel vyhozeny penize.    [viki]   12.08.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  vidlice    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2012
 Přidat odpověď   (48) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006