MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307031 příspěvků |7543 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 161 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexŽivot kolem veteránů | Diskusní téma 30.9.2020 16:49  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

M&M


 Tento stroj M&M jsem postavil v té dřevěné boudě v r.2006..bylo mi 24let.V pohodě funguje.. Co na to říkáte?    [Milan MrzenaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Sportdesign@cmail.cz    [jossefo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2016
Odpověď  Dobrý den, moc pěkná mašina jste opravdu machr. Mohu poprosit o foto stavby ? Děkuji předem. Prosim na sportdesign@cmail.    [jossefo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2016
Odpověď  Kontakt-info : MilanMrzena@seznam.cz České Budějovice .    [MilanMrzena]   12.08.2013
Odpověď  Ahojky pane,moc pěknej kousek.Přečetl jsem si diskuzi.
Rád bych pane s Vámi prodiskutoval některé věci týkající se Vašeho řemenáče.Před Vaším uměním smekám.Prosím Vás o kontakt na můj mejl.
A povídání které je v diskuzi? Z takových názorů si nic nedělejte.Každý má právo hovořit to co chce,tak je to správný,je to každého věcí jak a co hodnotí. Já se vždy ale dívám tak trochu do pozadí, proč a z jakého důvodu takto hovoří.Vše má vždy svůj důvod.
Takže nadále držím Vašim plánům palce a prosím o kontakt na Vás.Přeji příjemný zbytek dne.    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2012
Odpověď  Ahojky pane,moc pěknej kousek.Přečetl jsem si diskuzi.
Rád bych pane s Vámi prodiskutoval některé věci týkající se Vašeho řemenáče.Před Vaším uměním smekám.Prosím Vás o kontakt na můj mejl.
A povídání které je v diskuzi? Z takových názorů si nic nedělejte.Každý má právo hovořit to co chce,tak je to správný,je to každého věcí jak a co hodnotí. Já se vždy ale dívám tak trochu do pozadí, proč a z jakého důvodu takto hovoří.Vše má vždy svůj důvod.
Takže nadále držím Vašim plánům palce a prosím o kontakt na Vás.Přeji příjemný zbytek dne.    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2012
Odpověď  Tleskám, napiš dostaneš pozvánku na akci. argus
bylo mě o trochu méně když jsem na BSA před 44 léty rozvážel letáky po Praze
a před garáří mě parkoval tank. Lidi co záviději jsou v každém hnutí ignorujte je!    [argus]   24.08.2012
Odpověď  Pěkná věcička:-)Jednou třeba za 100 let až to někdo vyhrabe orezlé z kůlny tak to pěkně zamotá někde na foru hlavičky a určitě se někdo najde kdo to kopí za balík peněz:-)Jinak šikovná práce a ať si každý cpe prašule do čeho chce    [jarek]   23.08.2012
Odpověď  Ahoooj! asi toho máš moc,ale sliboval jsi fotky....    [kejda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2011
Odpověď  Co si mám myslet?
Když majitel ..krumplu,, M+M zveřejnil jeho fotky všichni skalní renovátoři se na něj sesypaly jak vosy. Když popsal že ,,krumpl,, postavil díky renovaci strojů které vlastní výpady okamžitě ustaly.
Co si mám myslet?    [petr]   02.03.2011
Odpověď  M&M jsem setavil pro zábavu,či abyl si splnil přání,projed se na řemenáči..Jinak pravé veterány renovuji přes 10tel.Mám za sebou už pár motocyklů a polovinu renov. Pragy Piccolo 1.serie.Bez těchto zkušeností a zákdadů bych M&M nepostavil!!!    [Milan Mrzena]   26.02.2011
Odpověď  Já si myslím, že kritika je v tomto případě na místě. Jestli si ji postižený vezme , jak se říká k srdci, může a měla by mu jenom prospět v jeho další činnosti. A k tomu mu přeji hodně úspěchů. Začni ale se skutečným veteránem! Něco to bude stát, s tím ty ale určitě počítáš. Výsledek se dostaví, určitě i slova chvály. Že jsi šikovný je vidět, jen tu svou šikovnost věnuj na správném místě a do pořádného veterána. Zdravím.    [Béďa a Marie]   25.02.2011
Odpověď  Neřeš to, pokaždé se někdo najde kdo bude Tvé dílo kritizovat z jakéhokoliv důvodu.    [petr]   25.02.2011
Odpověď  Milý Luboši H. Přečti si prosím o čem je tahle diskuze a pochopíš (možná), proč s tímhle hnusem lezu na tyto stránky.    [mirapt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2011
Odpověď  Myslím, že téma tohoto fóra je jasně dané už jeho názvem a toto sem ani náhodou nepatří. Po technické stránce je to třeba zajímavé, ale z pohledu člověka, který čte tyto stránky, aby se něco přiučil v oblasti, pro kterou jsou určeny, si za svým slovem stojím.    [Luboš H.]   24.02.2011
Odpověď  Hnus to rozhodně není, klobouk dolů před autorem, práce to muselo být hodně a musel mít i pořádný fortel. Takhle ale asi nějak vznikaly nové, progresibní stroje a to já chválím. Nemá to však vůbec nic splolečného s veteránama. Jinak, ještě jednou smekám. Horší bude se na tom svézt, když to není veteran a kde seženeš požehnání, resp. espézetku?    [Maťátko]   24.02.2011
Odpověď  Luboši H., jestli umíš ocenit pouze veterána, je to jen tvůj problém-omezenost. Mimimálně bys měl ctít, že různí lidé mají různý vkus a když se ti něco nelíbí, máš samozřejmě právo to napsat všem- napsat nelíbí se mi. Když píšeš o hnusu, říká to i něco o tobě.    [Honza l]   24.02.2011
Odpověď  Naprostej hnus. Proš s tím lezeš na veteránský stránky?    [Luboš H.]   23.02.2011
Odpověď  Více fotek k vidění na http://www.bikersbar.cz/    [mirapt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2011
Odpověď  Dost drsný .Fakt povedenej kus .    [mara0022]   21.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím. Kamarád vlastní motoservis a zabývá se také stavbami motocyklů. Jeho stroje získaly mnoho ocenění na výstavách. <a href="http://www.bikersbar.cz& quot; target="_blank">http://www.bikersbar.cz&l t;/a> Nechal se inspirovat strojem HD z roku 1906 a 100. výročí postavil tohle. A teď ho kamenujte....Co si to dovolil!!!! Proč raději nezrenovoval mopeda?!!!!!    [mirapt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2011
Odpověď  Dobrá práce,
tvůrce prokázal ve 24 letech vytrvalost,um,technický cit a fortel. Má můj obdiv a držím palce do další práce.    [Pavel]   19.02.2011
Odpověď  Milý Bohuslave Maťátko, čti pozorně, Monty nesrovnával tento řemenáč se starým motocyklem, ale se stavbou př. chpera -nad kterou se jistě nepozastavíš.    [Lada]   19.02.2011
Odpověď  Myslím si že bude lepší když majitel vezme palici ,,paskvil,,rozmlátí a hodí si ve stodole provaz přes trám aby nemusel číst další voloviny zde psané.
Každý se dnes ohání demokracií tak proč každému vadí co sám pro sebe vyrábí....    [petr]   18.02.2011
Odpověď  Milý Monti, něco jiného je stará motorka a něco jiného je takovýto výtvor.    [Bohuslav Maťátko]   18.02.2011
Odpověď  Vysvětle mně, prosím, jaký je rozdíl mezi tím,když si někdo vytvoří takovou repliku řemenáče a tím,když kdosi jiný vyrobí hypersuper chopera s dva metry dlouhou vidlicií nebo udělá brutální tuning na osobní auto?

Já na všech těchto výtvorech ocením nápad, šikovný ruce a vytrvalost.

Řemenáč mně navíc potěší, protože se mně prostě líbí starý motorky,i když nově vyrobený.    [Monty]   18.02.2011
Odpověď  Nemohu nic, než s tebou souhlasit: Přesto si ale myslím, že by měl spíš renovovvat něco skutečně starýho, než dnes v roce 2011 a něco před tím, stavět jakoby historický motocykl. To nikam nevede. To dělali naši předchůdci začátkem dvacátého století. A ta doba se již nikdy nevrátí. K čemu mu to bude, že tady budeme diskutovat o tom jaký to je machr. Každý jsme nějak začínali ale, že by někdo stavěl něco co je podobné, ale jen z povzdálí, historickému motocyklu_ To ne. Stavbou historických motocyklů k obnově naší zašlé motoristické slávě určitě nepomůžeme. A veteránům taky ne!    [Bohuslav Maťátko]   18.02.2011
Odpověď  mirapt - Plně souhlasím se tvým názorem asi bych to líp nenapsal!! Takovýto lidí jsou super a tito lidé hýbou pokrokem, protože se snaží něco sami vymyslet!!    [HonzaBK]   17.02.2011
Odpověď  Milý Milane. Jestli jezdíš na Křivonosku, tak Tě určitě od vidění znám. Koukám jako blázen, co se tady rozvinulo za diskuzi ohledně Tvého výrobku. Někdo chodí za holkama, někdo do hospody , někdo dělá veterány, někdo tuní auta, někdo staví chopery, protože se mu líbí a Ty sis postavil řemenáče - protože se Ti líbí. Kdyby jsi se pochlubil svým krásným výrobkem na nějakém motorkářském fóru, tak Tě budou pomlouvat, že Ti to jezdí pomalu a Tady Tě zase pomlouvají, že stavíš něco co se nikdy nevyrábělo. Ale každý soudný člověk musí uznat, že se Tě to povedlo. Jsi šikovný, mladý kluk a nenech se ovlivnit negativními názory na Tvůj stroj. Ty negativní názory možná píší chlapíci, kteří závidí Tvém tátovi, že má tak šikovného syna.    [mirapt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2011
Odpověď  Než něco řeknete o tom, že to není veterán, tak se podívejte v jaké rubrice diskutujete    [Břéťa]   16.02.2011
Odpověď  Nebylo by lepší všechny peníze co autor vrazil do stroje-paskvilu prochlastat v hospodě? Vždyť je to každého rozhodnutí co dělá, kdyby zrenovoval opravdového veterána stejně by se našli kritici kteří by dílo hanili protože na všem se nechá najít nějaký nedostatek.    [Petr]   16.02.2011
Odpověď  Však tady nikdo netvrdí že je to veteran .Je to doma vyrobeny řemenač ktery pouze vypada jako historicky . A jen tak pro zabavu . Tak do Milana furt nerijte že vyrobil paskvil .    [mara0022]   16.02.2011
Odpověď  Kluci neblbněte, pro laika je to sice dobrý a možná i zajímavý, ale jinak to je doopravdy, jak říká Bogdan, paskvil.    [Břéťa]   16.02.2011
Odpověď  Já se taky přidávám.Moc se mi to líbí a rád bych se podíval na fotky ze stavby.Milane,hodně zdaru do další práce.    [Willi 109]   16.02.2011
Odpověď  Dobrý den, přidávám se k lidem, kteří říkají Bravo.Opravdu se mě to líbí a přeji mnoho dalších nápadů a úspěchů.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2011
Odpověď  Kdysi jsem také koketoval s myšlenkou,postavit si něco podobného.Ale nějak to nevyšlo.Škoda.Protože i tento "retrostyl" má něco do sebe.Pánové,ruku na srdce,nezávidíte trochu,že se na "řemenáči"nemůžete projet a zkusit si to,jaké to je?Autorovi mohu jen popřát hodně radosti z výtvoru.Něco si odzkoušel a jezdí to.Za veterána to nevydává a někdy příště nás třeba překvapí dokonalou replikou a nebo opravdovým veteránem.Každý nějak začínal,hlavně že mu to dělá radost.    [jirka]   15.02.2011
Odpověď  Palko: nechápu smysl tvé otázky ale pokud myslíš nerenovovaný, popřípadě neupravovaný v původním stavu tak odpovídám ano a to nikoliv jen v Česku.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2011
Odpověď  Len tak mimochodom, videl niekto z vás už pravý historický motocykel?    [Palko]   13.02.2011
Odpověď  Jen tak mimochodem, dokážete si představit jak za 50-60let kdosi vyhrabe v polorozbořené kůlně tento ,,vehikl,, a bude zjišťovat která dílna to vyráběla?
Další ,,šílení,, sběratelé vehikl budou také chtít vlastnit a další exponáty neexistují?
Okrajem, mě se to líbí.    [Petr]   13.02.2011
Odpověď  Bogdan: Proč kritizovat a odsuzovat to co Milan udělal. To jak tráví svůj volný čas a do čeho dává peníze je jeho věc. On přeci nikde netvrdí, že toto je veterán a určitě si uvědomuje, že s ním nemůže jet soutěž. To ovšem neznamená, že se mu nepovedl nádherný stroj. Mě se to líbí a obdivuji jeho elán a tvořivost.
Milane jen tak dál, nenechte se odradit, každý máme svého koníčka a třeba RC modeláři také nedodržují skutečné detaily.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2011
Odpověď  Co udělat nejaké společné setkání??,debatu...posedět,promyslet,zač ít dál stavět..    [Milan Mrzena]   13.02.2011
Odpověď  rad se taky podívám na fotky ze stavby,jinak mas to pěkný,nechapu ty lidi co to krytizujou,postavit si sam svoji motorku-to je také muj sen do budoucna

ajelop@seznam.cz díky    [lukas]   13.02.2011
Odpověď  Já ten stroj prostě vidím jako studii na téma "starý řemenový motocykl"    [matt]   13.02.2011
Odpověď  Čeňku, alias Bogdane, alias... nech už toho, jsi trapný.    [Lada]   12.02.2011
Odpověď  Ale proč by si to nemohl postavit? Nikdo to nevydává za starou motorku, je to jen krásná hračka. Jaký lepší smysl má stavět třeba model letadla? Na tomhle se aspon může povozit.    [Monty]   12.02.2011
Odpověď  Já nechci radit, možná by si ale každý kdo začíná s restaurováním nebo stavěním jakoby starých motocyklů, by si měl přečíst knihu pana Svobody " Veteráni na start." Tam je taky popisováno a dost podrobně, jak ti naši předchůdci začínali. To bylo ale už před padesáti lety a teď je doba jiná a je i více znalostí a dokumemtů o těch strojích. Proto si také já myslím, že pouštět se do něčeho nového (aby to vypadalo jako staré) je nesmysl.Tím chci také říci, že se ztotožňuji s názorem Bogdana a jemu podobných. Konečně žádný takový falzifikát, žádný veteránský technický komisař nemůže označit jako veterána a tudíž ani nemůže pustit do silničního provozu, tzn. na žádnou rallyi. A jestli ji pustí, zahrává si sám se svojí funkcí. Zdravím a přeji hodně úspěchů při renovaci skutečných veteránů.    [Čeněk]   12.02.2011
Odpověď  Fakt se mi to líbí a moc rád se podívám na fotky ze stavby-přemýšlím o něčem takovém již dlouho!Předem děkuji.
Kestler J.
kestlerj@seznam.cz    [kejda]   12.02.2011
Odpověď  mnw by zajímalo kde jste sehnal, nebo jak jste vyrobil šajbu na zadní kolo    [Pepča]   12.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor Jikov    [Milan Mrzena]   12.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto3    [Milan Mrzena]   12.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [Milan Mrzena]   12.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto1    [Milan Mrzena]   12.02.2011
Odpověď  Kdo chce foto ze stavby,napište svůj email,pošlu Vám.    [Milan Mrzena]   12.02.2011
Odpověď  Mně to přijde krásný - spousta lidí dělá mnoghem mím praktický a funkční věci,než řemenovou motorku.

Něco se na tom naučil, vyzkoušel a nezkazil nic historicky cennýho. Ted je možná na čase pustit se do čtyřtaktní repliky,nebo do renovace originálu.

Myslíte, že pan Malaník začal stavbou repliky čtyřválce L+K? Jistě před tím zrenovoval nebo postavil pár jiných jednodušších motorek.

Rád bych viděl nějaký fotky ze stavby.    [Monty]   12.02.2011
Odpověď  souhlasím s tebou    [Joža]   12.02.2011
Odpověď  Já nepohrdám jeho prací, jen škoda, že nedělá něco kloudného a doopravdy starého co má smysl. Toto je zbytečná práce, která nsdchne pouze laika.    [Bogdan]   12.02.2011
Odpověď  Bogdane, jestli se Milan dočká pohrdání ja píšeš, pak jen od ubožáků.    [Lada]   11.02.2011
Odpověď  I já Stéňo s tebou souhlasím. Ten můj se v těch letech taky víc věnoval garáži a starejm verkům v nich. Když ale ten motocykl postavila projel se na něm, byla jsem na něj pyěná a hrdá a dnes s ním jezdím na každé setkání veeránů, ale těch doopravdy starejch, už více jak třicet let. A učí to i děti, ale o tomhle výtvoru taky říká, že to je paskvil. Tak nevím. Ahoj Maruška    [Maruška]   11.02.2011
Odpověď  Plně s tebou souhlasím Bogdane, máš pravdu ve všem, ať se ti dnešní renovátoři chytnou za hlavu.    [Stáňa]   11.02.2011
Odpověď  Konečně se ozval někdo, kdo má zdánlivě podobný názor jako já. Musíme si uvědomit, že dnes je už sto a více let od doby kdy první motocykly vznikaly a tak není zrovna vhodné v našich garážích vyrábět takové paskvily jaký je tento. Já se skláním také nad prací a časem jaký tomu autor věnoval. Přesto si myslím, že to byl čas promarněný, protože se starému tvaru podobá jen sporadicky a na srazech veteránů, kde se s oním výtvorem objeví, uznání jistě nedosáhne, spíše pohrdání i když to oficielně nikdo neřekne. Myslím ale, že autor už tohle vycítil sám a bude-li příště něco podobného vyrábět, sežene si alespoň dobovější motor a soufám také, že čtyřtaktní, protože ty dvoutaktní tenkráte ještě nebyly a chrom v těch letech se také ještě nedělal, pouze nikl. Tak a můžete zase diskutovat. Zdraví Bogdan    [Bogdan]   11.02.2011
Odpověď  Ahoj!prosimtě Nevěřící Tomáši! Možný to je postavit. Když to vemu na sebe je mi 25 od mala jsem dělal s tátou v dílně auta pak sem se vyučil nástrojářem, praxi mám na horizontce,soustruhu,bruskách,umím kalit a popuštět,zámečničinu,klempířinu atd...teď sem v učení kovářem,je furt co se učit,udělat jde všecko,jen to chce čas a klid a mozná taky nadšení,radost se dostaví náhle-z dobře vykonanýho díla...až bude chvíle času pustím se do něčeho podobnýho.
DÍLU ZDAR!    [Kabanos]   10.02.2011
Odpověď  Ačkoli si taky myslím, že Milan mohl energii investovat do renovace nějaké "skutečné věci" nemyslím, že je tak náročné tohle sestrojit. Pokud vládne autogenem / svářečkou a ovládá klempířské aparáty, či má k uvedenému přístup nevidím to jako velký problém.    [Pepa]   08.02.2011
Odpověď  Je to FAKE. Já prostě nevěřím tomu,že někdo ve 24 letech má znalosti, zkušenosti,strojní vybavení a hlavně fůru času tohle ralizovat.Nikoho nepodceňuji, ani nepřeceňuji,zatím jsem ale viděl jen jednu fotečku řemenáče před kůlnou.
A teď mě kamenujte.    [nevěřící Tomáš]   08.02.2011
Odpověď  Děkuju všem za chválu i za kritiku!! Hraju si s veterány už 15 let,v té dřevěné boudě.Dělám si motorky,kompletně sám,podle sebe..Už pár let jsem učastníkem Křivonosky a tam ten nápad a inspirace přišla,ale hlavně touha zjistit jaká asi je jízda na řemanáči,nic víc! V dnešní době nenám štěstí sehnat originální stroj,či nějaké torzo..Tak co..Než jsem se do díla pustil,sehnal jsem pár dobových obrázků.Stačilo pak jen udělat inventůru v dílně a na půdě a už to jelo..Stavěl jsem to většinou jak to vycházelo.Motor /zn.Motor Jikov/jako stabilák původně poháněl čerpadlo,u potoka.Rám je upravené kolo Stadion,ostatní co dílna a půda dala..Po veterán akcích mám s tím najeto cca 900km a jsem spokojenej,jak to jednoduše a spolehlivě funguje.Je mi jedno co kdo říká.. Mě M&M mě baví. Na Kámen se přijedu podívat,inspirovat se na další typ.. :-) Slíbený fotodokunent bude!    [Milan Mrzena]   07.02.2011
Odpověď  Moc pěkný stroj .No a že to ma par chybiček:-) . Aspon je to original A stejně bych tipl že v té době to každej vyrobce bastlil jinak .Takže nejaka hustilka je prkotina . Ale zajimalo by mě ,co je to za motor ?    [mara0022]   04.02.2011
Odpověď  mě se tvůj stroj líbí,mám v hlavě něco podobnýho,dík za inspiraci!    [Kabanos]   04.02.2011
Odpověď  Tak to je nádhera.    [Honza l]   04.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Použití brašen na řemenáčích dokladuje tento snímek. Jinak autorovi stroje fandím a ať si každý dělá co ho baví.    [brody]   04.02.2011
Odpověď  Pořád jsi ještě Bogdane nepochopil o co jde. Milan si prostě postavil řemenáče tak, jak se mu líbí. A je mu určitě úplně jedno, jestli se tehdy vozila pumpička v batohu a jestli montovali odrazová skla atd. Jestli tě to dráždí, je to jenom tvůj problém.    [Honza l]   04.02.2011
Odpověď  Paráda!
Líbí se mi to moc,nenech se otávit negativními názory.jsi šikovný a ne vždycky to všechno musí být o striktní renovaci něčeho s přesně odměřenýma linkama šuplerou a drahými přeleštěnými chromy....Přemýšlím přesně o nějakém takovém motokole...Nemohl bys mi poslat více obrázků?
Kejda    [Josef Kestler]   04.02.2011
Odpověď  Já bych jenom přidal : Odmntujte z toho "krasavce" držáky i s hustilkou(ta se vozila v ruksaku) brašnu na nářadí a především odrazová skla. Ta byla montována až mnohem později, kdy se místo karbidek používalo již osvětlení bateriové. Potom už nebudete dráždit mne i jiné. Ale na ten Kámen se přijeďte podívat, tolik krásných a skutečných veteránů, jen tak nikde jinde neuvidíte. Líbí se mi i ta zetka, ale není to má krevní skupina, já spíš fandím těm starším. Nějak se začít ale musí.    [Bogdan]   03.02.2011
Odpověď  A ještě pro Milana Mrzenu:Tvůj stroj je ORIGINÁL!Sice ortodoxní konstrukce,ale pravděpodobně jediný.A že jsi při jeho stavbě použil komponenty od různých výrobců?Ale to dělalo mnoho výrobců( dnes třeba zvučných značek a ceněných veteránů)a dělají to dodnes,a dnes možná v ještě větší míře!Opatruj svůj stroj pro vnoučata,která potom řeknou:Tenhle motocykl postavil můj děda vlastníma rukama!Přeju Ti mnoho dalších radostí z motocyklů,ať takových , či jiných    [matt]   03.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na to,že je to natřený štětkou to docela ujde,ne?Ale štětec musí být z jezevčích chlupů    [matt]   03.02.2011
Odpověď  A pro JzK: pokud Bogdan předchozím příspěvkem na nikoho neůtočí tak nepoznám černou od bílé    [matt]   03.02.2011
Odpověď  Bogdan 2 je pašák!Vy všichni,co renovujete štětkou pionýry a kejvačky(já se také počítám mezi Vás)se od něj musíme moc učit!Uspořádej Bogdane nějaký kurz renovací,abychom se ho mohli zůčastnit,a ve slepém obdivu zírat jak se to dělá!    [matt]   03.02.2011
Odpověď  Konečně někdo kdo má trochu jiný názor, než samou chválu. Frája to je, že se do něčeho takového pustil, ale dnes v dnešní době v století jedenadvacátým, by měl už trochu vědět a znát co už bylo dávno vynalezeno. Postavit něco takového jako si udělal jeden známý čtyřválcovou laurinku, před ním smekám. Ale tohle, to se na mě páni vetránisti nezlobte, to je paskvil. Na druhou stranu ale klobouk dolů před jeho věkem. A vy co jste renovovali" štětkou" kejvačky nebo pionýry raději mlčte, nebo se podívejte co máte doma v garáži vy sami.    [Bogdan II]   03.02.2011
Odpověď  Pánové, zpět k tématu prosím. Bogdan je i v roli kritika věcný a na nikoho neútočí. Za sebe říkám, že autor stavby má můj obdiv, ve 24 letech bych tohle zkrátka nedokázal.    [JzK]   03.02.2011
Odpověď  Vypadá to Bogdane, že jseš široko daleko jediný, kdo ví, jak co dělat. Předně to není replika čehokoli, je do fantazie tvůrce. On přece ví nejlíp z čeho má radost. Tak to respektuj. Jestli sis nevšiml(třeba i podle motoru), není to stavěné na závodění, ale spíš na eventuelní rekreační projižďku, proto si narozdíl od tebe nemyslím, že by měl mít problémy s tuhostí rámu, pevností vidlice... Ten tvůj první příspěvek je ubohý.    [Honza l]   03.02.2011
Odpověď  Neni to náhodou Bogdan Kocharowski.    [Martin Kutina]   03.02.2011
Odpověď  Tak mi aspoň prozraď jméno abych věděl koho hledat, budu tam se svým strojem když už nemáš nic k předvedení třeba se známe od minule.    [Petr]   02.02.2011
Odpověď  Vážený pane Petře, já vám nechci a ani nebudu nic dokazovat, ale přijeďte se vy i vaši kamarádi podívat 16. července na hrad Kámen a uvidíte.    [Bogdan]   02.02.2011
Odpověď  Co kdyby jsi nám Bogdane něco předvedl ze své práce ať tě taky můžeme zkritizovat? To že má stavba motocyklu od Milana nedostatky nic neznamená stejnou cestou pokusů a omylů šli všichni výrobci. V dnešní době kdy se pomalu přestává renovovat ale skládat z replikových dílů je práce Milana hodná obdivu.    [Petr]   02.02.2011
Odpověď  Vážený pane, žádný borec nejsem, ale něco trochu málo o tom vím a tak snad mohu polemizovat. Bogdan    [Bogdan]   02.02.2011
Odpověď  Já jsem si hned myslel, že ten Bogdan musí být nějaký velký borec.    [Lada]   02.02.2011
Odpověď  Jsem rád, že moje stanovisko vyvolalo takovou odezvu.Bohužel se neozval nikdo kdo něco podobnéh, ale původního vlastní, resp. kdo takový moto renovoval. Pro vás ostatní chválu pějící motoristy, veteránisty, musím říci, že patrně nikdo z vás něco podobného nedělal a možná ani neviděl. Jinak by jste museli alespoň připomínkovat upevnění motoru, (při jízdě se musí rám kroutit, protože je špatně uložený) volba kolových vidlic není také vhodná, stejně jako zadní kolo s torpedem, koncová světla, pumpička atd. Doporučoval bych autorovi aby si sehnal nějakou starší literaturu, kde najde vyobrazené původní motocykly z počátku dvacátého století. A jen tak pro vaši potěchu a klid, já jsem takových moto renovoval několik a i na několika z nich jsem absolvoval několik závodů i rallyí a to i v zahraničí. Jsem ale rád, že se diskutuje. Bogdan    [Bogdan]   02.02.2011
Odpověď  Milane kde jsou ty fotky a neboj se chytráků který většinou umnějí akorát pomlouvat a jiné schazovat a když se jich zeptáš ať Ti ukážou co sami zrenovovali tak nic nemaj a nebo to koupili už hotový když maj prachy.Přeju Ti hodně štěstí v Tvojí činorodé a pro Tebe důležité činosti.    [Martin Kutina]   01.02.2011
Odpověď  Přesně tak,často se třeba setkávám s pohrdavýmy názory typu"kejvačka není žádnej veterán,že si nepoříděj něco pořádnýho,třeba Harleye nebo tak"Uvědomují si vůbec ti lidé že existují i tací,kteří by chtěli také veterána a jezdit na něm,a nemají na to koupit za 150.000 motorku a za dalších 150.000 ji zrenovovat?Je možné ,že autor příspěvku má větší radost ze stroje který zkonstruoval a postavil vlastníma rukama,než Bogdan ze svého dokonalého veterána(tedy pokud,a to bez urážky,nějaký má)    [matt]   30.01.2011
Odpověď  No Milane, že se objeví nějaký Bogdan jsi musel čekat. Retro stavby motorových vozidel nejsou určitě ničím opovržlivým,naopak a přestože nejsou vidět detaily, dá se říct (jak píše Monty), že je to dobrá ukázka šikovných rukou.    [Lada]   30.01.2011
Odpověď  Bogdan - mně to přijde hezký .
Cena jakéhokoliv originálního řemenáče bude astronomická,a pokud tohle nikdo nebude vydávat za VETERÁNA ,ale jen repliku staré motorky(vezměme si všichni příklad z pana Marčíka, prosím),nevidím v tom problém.
Jako ukázku šikovných rukou a rozcvičku na další práci(třeba renovaci opravdové staré motorky) to považuju za výborný čin. Lepší, než když mladej kluk zničí novým mizerným lakem a chromem krásně zachovalou motorku po dědovi- i s tím se setkám často.
A fotoseriál ze stavby bych si rád prohlídnul.    [Monty]   30.01.2011
Odpověď  Ten stroj si majitel postavil pro radost,a docela pěkně,nevidím důvod mu jeho práci hanět.Nevydává to za veterána, a ne každý je veteránista puritán    [matt]   30.01.2011
Odpověď  Moc se divím, že se ještě nikdo neozval. Škoda času, který jste tomuto výtvoru věnoval. Je to paskvil a pánové Laurin, Michl, Trojan a další by se museli obracet v hrobě. Chybí tomu ještě motor z kývačky a bylo by to originelní. Kupte si něco doopravdy starého a renovujte to. Pak uvidíte rozdíl i rozdíl v radosti jakou budete mít až se svezete.    [Bogdan]   30.01.2011
Odpověď  Celá "stavba" je nafocená..nějaké foto sem dám.Docela přemýšlím o dalším a odlišném typu..Nechce se někdo přidat?,předám zkušenosti..    [Milan Mrzena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2011
Odpověď  Moc rádi bychom si přečetli více, nebylo by i nějaké foto ze stavby?    [JzK]   03.01.2011
Odpověď  klobouk dolů krasavec !!!!!!!!!!!!!!!!    [kuba]   03.01.2011
 Přidat odpověď   (93) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006